|
В категории материалов: 468 Показано материалов: 191-200 |
Страницы: « 1 2 ... 18 19 20 21 22 ... 46 47 » |
Сортировать по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Подати заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування можна до 21 березня
Відповідно до статті 298 Податкового кодексу України платники єдиного податку можуть самостійно відмовитися від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених Податковим кодексом України, нагадують в Головному управлінні ДФС в Івано-Франківській області.
Такий перехід здійснюється з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, в якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування.
При цьому, відповідно до підпункту 298.2.1 п.298.2 статті 298 Податкового кодексу України для відмови від спрощеної системи оподаткування суб’єкт господарювання не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року) повинен подати до контролюючого органу заяву.
Отже 21 березня 2017 року – останній день подання заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування з другого кварталу поточного року. |
Платники податків, зареєстровані на територіях відповідних адміністративно-територіальних одиниць, мають можливість отримати у центрах обслуговування платників адміністративні послуги у сфері ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.
Наказ №150 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/71536.html |
Затверджено рекомендації із приймання документів та видачі ліцензій на роздрібну торгівлю алкоголем та тютюном
Наказом Державної фіскальної служби України від 28.02.2017 №150 внесено зміни до наказу ДФС від 24.10.2014 №213, яким затверджені Рекомендацій щодо організації роботи головних управлінь ДФС України із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.
Рекомендації розроблені відповідно до статті 15 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями та визначають механізм приймання документів і видачі ліцензій на вид господарської діяльності – роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами у головних управліннях ДФС.
Наказом №150 внесено зміни до наступних розділів Рекомендацій:
«1. Загальні положення»;
«2. Порядок приймання документів»;
«3. Порядок розгляду та видачі документів».
Так, зокрема, уточнено, що у заявах про видачу ліцензій додатково зазначаються (п.2.2 розділу 2 Рекомендацій):
● адреса місця торгівлі;
● перелік реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) (книг обліку розрахункових операцій (далі – КОРО)), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них:
- модель,
- модифікація,
- заводський номер,
- виробник,
- дата виготовлення;
● реєстраційні номери посвідчень РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах ДФС.
Далі... |
Оголошення про проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирними
будинками в смт.Мангуш
На виконання рішення виконавчого комітету Мангушської селищної ради від 08.02.2017 року № 19, п. 5 ст. 13 Закону України “Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку”, Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 13.06.2016 № 150) виконком Мангушської селищної ради оголошує конкурс з призначення управителя багатоквартирних будинків в смт.Мангуш.
З умовами конкурсу ви маєте можливість ознайомитися тут.
З конкурсною документацією - тут |
Про продаж двох або більше об’єктів рухомого майна
Згідно з абзацом першим пункту 173.2 статті 173 Податкового Кодексу України дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року одного з об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, як виняток із положень пункту 173.1 статті 173 ПКУ, не підлягає оподаткуванню.
Дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року двох та більше об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, підлягає оподаткуванню за ставкою, визначеною пунктом 167.2 статті 167 ПКУ, а саме 5 відсотків (абзац другий пункту 173.2 статті 173 ПКУ).
Відповідно до пункту 173.3 статті 173 Кодексу в разі якщо стороною договору купівлі-продажу об’єкта рухомого майна є юридична особа чи фізична особа-підприємець, така особа вважається податковим агентом платника податку та зобов’язана виконати всі визначені розділом IV ПКУ функції податкового агента.
З урахуванням інформації про черговість продажу рухомого майна, зазначеної платником податку у договорі купівлі-продажу чи в окремій заяві, податковий агент утримує податок за ставками, визначеними Кодексом.
У разі якщо об’єкт рухомого майна продається (обмінюється) за посередництвом юридичної особи (її філії, відділення, іншого відокремленого підрозділу) або представництва нерезидента чи фізичної особи-підприємця, такий посередник виконує функції податкового агента стосовно подання до контролюючого органу інформації про суму доходу та суму сплаченого до бюджету податку в порядку та строки, встановлені для податкового розрахунку, а платник податку під час укладення договору зобов’язаний самостійно сплатити до бюджету податок з доходу від операцій з продажу (обміну) об’єктів рухомого майна.
Договір купівлі-продажу (обміну, міни) об’єктів рухомого майна посвідчується нотаріусом за наявності документа про оцінку майна та документа про сплату до бюджету продавцем податку. Платник податку самостійно визначає суму податку і сплачує його до бюджету через банківські установи.
Таким чином, у розумінні встановлених норм Кодексу вбачається, що у разі продажу у звітному році одного легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда дохід не оподатковується.
Разом з тим абзацом другим пункту 173.2 статті 173 ПКУ передбачено, що при реалізації протягом року двох і більше об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда отриманий дохід підлягає оподаткуванню за ставкою 5 відсотків.
Крім того, відповідно до п. 16 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень ПКУ тимчасово, до набрання чинності рішення Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України, встановлено військовий збір.
Об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені ст. 163 ПКУ, зокрема загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід.
Від оподаткування військовим збором звільняються доходи, що згідно з розділом IV Кодексу не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб (не підлягають оподаткуванню, оподатковуються за нульовою ставкою), крім доходів, зазначених у підпунктах 165.1.2, 165.1.18, 165.1.25, 165.1.52 п. 165.1 ст. 165 ПКУ.
Нарахування, утримання та сплата (перерахування) військового збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому ст. 168 Кодексу, за ставкою 1,5 відс. від об’єкта оподаткування. |
Єдиний соціальний внесок. Відпустка без збереження заробітної плати
Якщо працівник підприємства знаходиться частину календарного місяця у відпустці без збереження заробітної плати і його дохід у вигляді заробітної плати за відпрацьований час не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, то сума єдиного внесу розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом за місяць, за який нараховується заробітна плата , та ставки єдиного внеску.
Якщо працівник знаходиться у відпустці без збереження заробітної плати повний календарний місяць, єдиний внесок не нараховується, оскільки відсутня база нарахування єдиного внесу . |
ОПИТУВАННЯ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ
для участі у Ваучерній програмі
У Ваучерній програмі допомоги можуть взяти участь родини за статусом внутрішньо переміщених осіб із зони АТО, які проживають у Мангушському та Нікольському районах Донецькоїобласті та не планують переїзду в найближчі півроку.
Допомога призначена сім"ям у скрутному матеріальному становищі, які нездатні самостійно забезпечувити свою життєдіяльність. Кандидатами на участь у Ваучерній програм можуть бути:
• родини з дітьми;
• сім"ї, в яких є люди з особливими потребами чи тяжкими захворюваннями;
• сім"ї з єдиним годувальником;
• люди похилого віку.
! Родини, які залишили зону АТО в грудні 2016-2017 році, матимуть пріоритет.
Родини, постійним місцем проживання яких є звільненні території, можуть брати участь у відборі лише за наявності документів, що підтверджують зруйнування житла.
Відбір здійснюється в два етапи:
I. попереднє анкетування;
II. глибинне опитування за місцем проживання родини.
Для участі в попередньому анкетуванні протрібно зареєструватися с 1 до 15 березня 2017 р. за телефоном
+38 050 463 33 93 (пн-пт, 9.00-18.00).
Місце й дату проведенння анкетування ми повідомимо додатково за допомогою смс-розсилки.
Участь в опитуванні не гарантує отримання допомоги!
Родини, які повідомляють недостовірну інформацію, будуть виключені з програми!
Переконайтеся, що ми правильно записали Ваш контактний телефон!
|
|
10 березня 2017 року о 10.00 год. відбудеться чергове 3 засідання виконавчого комітету селищної ради 7-го скликання. З порядком денним засідання ви маєте можливість ознайомитися тут. |
Мінімальна заробітна плата –як державна соціальна гарантія застрахованих осіб
Управління Пенсійного фонду України в Першотравневому районі Донецької області повідомляє, що Законом України від 06.12.2016 № 1774-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України”, внесено зміни до Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.
Особливо важливими для страхувальників є нововведення, що внесені до ст. 95 Кодексу законів про оплату праці, а саме що «Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці». Та до ст. 3 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 №108/95 відповідно до якої, розмір заробітної плати працівника за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної заробітної плати.
Саме ці зміни покликані реформувати систему оплати праці у зв’язку з збільшенням з січня 2017року розміру мінімальної заробітної плати у місячному розмірі до 3200 грн, а в почасовому розмірі- до 19,34грн.
Отже роботодавець не зможе виплачувати працівнику, який виконав місячну норму праці, зарплату, нижчу за розмір мінімальної заробітної плати. У такому разі необхідно провести доплату до рівня мінімальної заробітної плати та виплачувати її щомісячно одночасно з виплатою заробітної плати.
Управлінням щомісячно здійснюється аналіз та моніторинг відомостей з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та визначаються коло осіб, які знаходяться в зоні ризику, для проведення певної роботи. У разі виявлення недостовірних відомостей про застрахованих осіб територіальні органи фонду мають право вимагати від платників єдиного внеску інформацію про ці відомості та усунення порушень.
В межах співпраці між Пенсійним фондом України, Державною фіскальною службою України та Державною службою України з питань праці організовано обмін інформацією про відомості, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю за критеріями:
-нарахування заробітної плати за основним місцем роботи менше розміру мінімальної заробітної плати;
-нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на заробітну плату менше розміру мінімальної заробітної плати;
-збільшення на 20% та більше кількості застрахованих осіб з ознакою «неповний робочий час»;
-кількість застрахованих осіб, які виконують роботи за цивільно-правовими договорами значно більше ніж чисельність в порівняні з попереднім звітним місяцем;
-зменьшення штатної чисельності працівників у порівняні з попереднім звітним місяцем;
З метою проведення роботи по легалізації заробітної плати та додержання трудових прав працівників, щомісячно направляються аналітичні матеріали, щодо виявлених ознак тіньової зайнятості на розгляд районній робочій групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.
Згідно змін в законодавстві, повноваження у сфері контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення та проведення перевірок надані органам місцевого самоврядування.
Звертаємо увагу, що керівники підприємств, установ та організацій та фізичні особи-підприємці несуть відповідальність згідно ст. 265 КЗОП, за порушення ними трудового законодавства з питань виплати заробітної плати у розмірі від 3200 до 320000грн.
Пам’ятайте, що підвищення рівня заробітної плати та легалізація трудових відносин - це один із важливіших способів захисту прав застрахованих осіб та обов’язок кожного роботодавця! |
Для отримання податкової знижки на навчання подбайте про зберігання документів
Мангуська ОДПІ нагадує, якщо у 2016 році громадяни сплачували за своє навчання або навчання члена своєї сім'ї І-го ступеня споріднення, то можна скористатися правом на податкову знижку. Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються батьки, чоловік або дружина, діти, у тому числі усиновлені. Інші члени сім’ї фізичної особи вважаються такими, що мають другий ступінь споріднення.
Тобто, можна повернути з бюджету суму витрачених коштів за навчання. Для отримання такої знижки необхідно протягом всього 2017 року, подати до ДПІ за місцем проживання річну податкову декларацію про майновий стан і доходи та пакет документів, що підтверджують суми коштів сплачених за навчання. До переліку таких документів входять:
Нагадуємо, перелік документів, які необхідно мати при заповненні декларації для отримання податкової знижки на навчання:
- паспорт (оригінал, копія);
- ідентифікаційний номер (оригінал, копія);
- довідку з роботи про отриманий у минулому році дохід і сплачені податки (немає вимоги щодо форми довідки, головне, щоб було вказано загальний нарахований дохід за 2016 рік, єдиний соціальний внесок, податкова соціальна пільга у разі застосування, податок на доходи фізичних осіб);
- довідку про вартість навчання у звітному році (якщо не вказано у договорі);
- копію свідоцтва про народження дитини (для батьків студента), копію свідоцтва про одруження (для чоловіка чи дружини студента);
- оригінал та копію договору з навчальним закладом;
- довідку з навчального закладу про кількість навчальних місяців у звітному році (якщо неповний навчальний рік);
- довідку про термін навчання в навчальному закладі (якщо не вказано у договорі);
- оригінали та копії платіжних документів, що підтверджують сплату за навчання (сплачені у 2016 році).
Якщо платник податків, навчається в декількох навчальних закладах України, то він має право скористатися податковою знижкою на навчання. Платники податків, які навчаються за кордоном, права на податкову знижку в частині витрат у вигляді суми коштів, сплачених на користь закордонних закладів освіти, не мають.
Якщо студент протягом звітного року одержував доходи від виконання договорів цивільно-правового характеру, які не є трудовими договорами, то члени його сім’ї першого ступеня споріднення мають право на податкову знижку щодо сум, сплачених за навчання такого студента.
Інтернатура (спеціалізація) є невід'ємною ланкою безперервного процесу підготовки у вищому медичному і фармацевтичному закладах освіти фахівців за напрямом професійного спрямування. Тож, суми коштів, сплачені платником податку на користь вищих медичних і фармацевтичних закладів освіти для компенсації вартості навчання такого платника податку, іншого члена його сім'ї першого ступеня споріднення, у інтернатурі, при додержанні всіх норм ст. 166 Кодексу, можуть прийматися у розрахунок податкової знижки такого платника податку за звітний рік.
Нагадуємо, що скористатися податковою знижкою можна до кінця 2017 року. |
|
|
 |
 |
Неділя, 2025 Лип 06, 04:50 Приветствую Вас Гость |
Праздники |  |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
|
 |
|