Категории раздела
Совет информирует [405]
Новости, события [249]
Новости / уведомления об обнародовании [27]
Конкурсные торги [80]
Місцеві вибори-2015 [2]
Распоряжения поселкового головы [0]
Финансово-экономическая деятельность [9]
Наш опрос
Как Вы нашли наш сайт?
Всего ответов: 235
Погода
Ссылки

Форма входа
Главная » Статьи » Совет информирует

В категории материалов: 405
Показано материалов: 1-10
Страницы: 1 2 3 ... 40 41 »

Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам

16 серпня 2019 року о 10:00 год.відбудеться чергове засідання виконкому селищної ради.

Порядок денний засідання:

1. Про хід виконання заходів щодо підготовки об′єктів комунального, соціально-культурного та побутового призначення, житлового фонду Мангушської селищної ради до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 р.р.

2. Про скасування Протоколу № 1 від 19.06.2019 року

3. Про затвердження режиму роботи ДНЗ «Аліса» на 2019-2020 навчальний рік

4. Про внесення змін до персонального складу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Мангушської селищної ради

5. Про внесення змін до складу міжвідомчої комісію для розгляду питань відключення споживачів від мереж централізованого опалення квартир

6. Про внесення змін до складу постійної комісії з питань поводження з безхазяйними відходами на території смт.Мангуш

7. Про впорядкування адресного господарства

8. Різне

Совет информирует | Просмотров: 3 | Добавил: Tata | Дата: 2019 Авг 08

У п’ятницю, 09 серпня 2019 року, о 10:00 год. у актовій залі селищної ради (2-й поверх) відбудеться чергова сесія Мангушської селищної ради.

Порядок денний:

  1. Про внесення змін в рішення ради від 22.12.2018 року № 7/40-590 « Про прийняття місцевого бюджету на 2019 рік»
  2. Про внесення змін в рішення ради від 22.12.2018 року 7\40-593
  3. Про передачу коштів з селищного бюджету до районного бюджету для виконання районних програм
  4. Про передачу комунального майна
  5. Про надання згоди на передачу в оренду комунального майна
  6. Про надання дозволу на укладення договору сумісного виробничо-технічного використання полігону ТПВ
  7. Про внесення змін до персонального складу виконавчого комітету ради
  8. Про надання матеріальної допомоги
  9. Про надання пільг з харчування у ДНЗ «Аліса»
  10. Земельні питання 
  11. Різне.
Совет информирует | Просмотров: 7 | Добавил: Tata | Дата: 2019 Авг 06

ШАНОВНІ МЕШКАНЦІ смт МАНГУШ !

Запрошуємо жителів смт.Мангуш і всіх бажаючих до Комунального некомерційного підприємства «Мангушський центр первинної медіко-санітарної допомоги» підписати декларації (договори) із сімейними лікарями закладу в межах Медичної реформи України.

Підписання Декларації з лікарем надає пацієнтам низку преференцій :

По-перше. Лікар, якого ви обрали несе персональну відповідальність за Ваше здоров’я. Він особисто зацікавлений у тому, щоб ви почувалися добре. Тому що від Вашого стану та від Вашого задоволення ним як фахівцем, напряму залежить його заробітна плата та розподіл часу. Адже за системою «гроші йдуть за пацієнтом» він отримає зарплатню в залежності від кількості людей, які підписали з ним декларації. А від того, чим краще він передбачить та попередить рекомендаціями та профілактичним лікуванням потенційні ризики для вашого здоров’я, залежіть як часто йому доведеться відвідувати Вас вдома виконуючи невідкладні виклики.

По-друге. Підписавши декларацію з лікарем, згідно Наказу МОЗ від 19.03.2018 № 504 «Про затвердження Порядку надання первинної медичної допомоги», Ви автоматично набуваєте право на безкоштовне отримання низки медичних послуг, що надаватимуться на первинній ланці. Серед них: динамічне спостереження за станом здоров’я дорослих та дітей; проведення діагностики та лікування; надання невідкладної медичної допомоги; направлення пацієнтів для надання їм вторинної або третинної медичної допомоги; вакцинація відповідно до календаря профілактичних щеплень; спостереження за неускладненою вагітністю; надання окремих послуг паліативної допомоги; ведення первинної облікової документації, оформлення довідок, листків непрацездатності тощо.

До базових функцій сімейного лікаря входять:

1) Профілактика та запобігання хворобам, тобто профілактичні обстеження;

2) Лікування (ідеться про всі хвороби, які не потребують госпіталізації або спеціалізованої допомоги);

3) Скерування до фахівця.

8 кроків до підписання декларації з лікарем:

Крок 1- Оберить медичний заклад та лікаря

Крок 2 – Возьмить із собою паспорт, ідентифікаційний код і мобільний телефон (для дитини до 14 років - св-во про народження, паспорта та ідент. код обох її батьків або опікуна)

Крок 3- Звернутися до реєстратури обраного закладу, де вам підкажуть де можно підписати декларацію та нададуть список лікарів

Крок 4 – Назвить прізвище обраного лікаря та надайте документи уповноваженому працівнику медзакладу, який введе ваші дані в електрону систему

Крок 5- На ваш мобільний телефон надійде СМС з кодом. Повідомте цей код працівнику закладу

Крок 6 - З електронної системи Вам роздрукують декларацію з Вашими данними. Уважно перевірте, чи все вірно.

Крок 7 – Підпишить два екземпляри роздрукованої декларації. Один Ви забираєте із собою, іншій залишається у лікаря

Крок 8 – Працівник закладу підтверджує Вашу декларацію своїм електронним підписом і відправляє у систему.

Тепер Ви в електронній системі охорони здоров’я, а значить держава гарантовано направить гроші у ваш заклад і вашому лікарю.

Совет информирует | Просмотров: 5 | Добавил: Tata | Дата: 2019 Июл 31

Фахівці Волновасько-Мангушського управління ГУ ДФС у Донецькій області звертають увагу, що відповідно до п. 6 ст. 9 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», із змінами та доповненнями (далі – Закон № 265), реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) та розрахункові книжки не застосовуються при продажу товарів (крім технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення) (наданні послуг) фізичними особами – підприємцями, які відносяться відповідно до Податкового кодексу України (далі – ПКУ) до груп платників єдиного податку, що не застосовують РРО.

Пунктом 1 Переліку окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2000 року  № 1336 «Про забезпечення реалізації статті 10 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями, встановлено, що суб'єкти підприємницької діяльності мають право здійснювати розрахунки без застосування РРО з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій при здійснені роздрібної торгівлі продовольчими товарами (крім підакцизних товарів), що здійснюється фізичними особами – підприємцями, які сплачують єдиний податок.

Згідно з п. 296.10 ст. 296 ПКУ РРО не застосовуються платниками єдиного податку: першої групи; другої – четвертої груп (фізичні особи – підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 000 000 гривень. У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1 000 000 гривень застосування РРО для такого платника єдиного податку є обов'язковим. Застосування РРО розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом реєстрації суб'єкта господарювання як платника єдиного податку.

Норми п. 296.10 ст. 296 ПКУ не поширюються на платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення.

Разом з тим п. 291.5 ст. 291 ПКУ визначено, що не можуть бути платниками єдиного податку першої – третьої груп суб'єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи – підприємці), які здійснюють, зокрема, виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до20 літрів та діяльності фізичних осіб, пов'язаної з роздрібним продажем пива, сидру, пері (без додання спирту) та столових вин).

Доходом платника єдиного податку для фізичної особи – підприємця є дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній п. 292.3 ст. 292 ПКУ. При цьому до доходу не включаються отримані такою фізичною особою пасивні доходи у вигляді процентів, дивідендів, роялті, страхові виплати і відшкодування, а також доходи, отримані від продажу рухомого та нерухомого майна, яке належить на праві власності фізичній особі та використовується в її господарській діяльності (п.п. 1 п. 292.1 ст. 292 ПКУ).

Тобто, фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку другої – четвертої груп, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі при продажу товарів (наданні послуг) зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів у разі: перевищення у календарному році незалежно від обраного виду діяльності обсягу доходу понад 1 000 000 гривень; здійснення реалізації технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення незалежно від групи єдиного податку та обсягу річного доходу; здійснення роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності, пов'язаної з роздрібним продажем пива, сидру, пері (без додання спирту) та столових вин.

Совет информирует | Просмотров: 11 | Добавил: Tata | Дата: 2019 Июл 02

Трудові відносини роботодавця із працівником розпочинаються із укладання трудового договору, який оформляється наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу, – повідомляє Олексій Чубаров, начальник Волновасько-Мангушського управління Головного управління ДФС у Донецькій області.

Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи організації або уповноваженим ним органом чи фізичною собою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове пенсійне страхування до початку роботи працівника.

– Так, трудові відносини можна розділити на декілька складових: оформлення трудових відносин, нарахування єдиного соціального внеску, нарахування податку на доходи фізичних осіб і військового збору, – зазначив Олексій Дмитрович.

– Щодо єдиного соціального внеску, то його сплачують всі фізичні особи-підприємці незалежно від виду діяльності, системи оподаткування і доходу. Також ЄСВ підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника, тобто це одне з тих питань, яке найбільше викликає занепокоєння у фізичних осіб - підприємців, які називаються «сплячими». Законодавством передбачено пільгу при сплаті ЄСВ: вона застосовується до фізичних осіб-підприємців, які є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідну пенсію або соціальну допомогу.

Мінімальна зарплата, відповідно до законодавства, встановлюється, як для 40-годинного робочого тижня, так і для погодинної оплати праці. 4173 гривні – це мінімальна зарплата в 2019 р. для повної зайнятості. Роботодавці, у яких працівник працює погодинно також повинні дотримуватися мінімальної гарантії – 25 гривень 13 копійок за одну годину. Мінімальна зарплата у погодинному розмірі може застосовуватися будь-яким роботодавцем незалежно від системи оподаткування та виду діяльності. Але тут є певні нюанси.

– Обов'язкова умова для погодинної оплати праці – це не повний робочий день, – пояснив Олексій Дмитрович. – Тобто, працівник виконує обов'язки, які на нього покладені 1-2 або 4-5 годин на день. І за дотриманням цієї умови буде слідкувати, як інспекція праці, так і фіскальна служба.

Виплата мінімальної зарплати у розмірі 4173 гривні не поширюється також на роботу за цивільно-правовими договорами. Тому багато підприємців вирішують укладати саме їх. Але є маса випадків, коли він недопустимий і неможливий. А неправильна кваліфікація відносин між роботодавцем і працівником матиме негативні наслідки.

– Робота за цивільно-правовим договором регламентується цивільним законодавством, – зазначає Олексій Дмитрович. – Якщо в ході проведення будь-якої перевірки, будь-то інспекція праці чи орган фіскальної служби, буде встановлено, що цивільно-правовий договір це лише підміна поняття, а працівник перебуває у трудових відносинах, то ЦПД буде визнаний удаваним і за цим будуть наслідки, які притаманні основному договору. Роботодавець буде мати: донарахування не нарахованого і не виплаченого ЄСВ, нарахування податку на доходи фізичних осіб і військового збору, притягнення до адміністративної відповідальності, поновлення гарантій найманому працівнику, тому що він претендуватиме і на стягнення додаткової зарплати.

Трудовий договір укладається, як пояснює начальник Волновасько-Мангушського управління, з метою організації процесу праці і кінцевим результатом не можуть бути конкретні роботи, тобто працівник виконує посадові обов'язки. Тоді як цивільно-правовий  договір укладається на виконання певного виду робіт, наприклад, встановити два вікна чи полагодити один кондиціонер. За цивільним договором особа, яка надає послуги або роботи  не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, доручений об'єм робіт або послуг підрядчик виконує у спосіб, строки та умови, які він сам визначає.

– Це неможливо застосувати у широкій сфері, – акцентує Олексій Чубаров. – Наприклад, у роздрібній торгівлі, мається на увазі, робота продавцем або реалі затором – це однозначно не цивільно-правовий договір. Цивільно-правовий договір по охороні також недопустимий, тому що це взагалі ліцензійний вид діяльності і надання послуг за таким договором суперечать не лише цивільному законодавству, а й ряду законів, які регламентують порядок ліцензування. І таких речей багато. Роботодавці повинні розуміти, що укладати ЦПД можна і регламентовано законодавством, але лише у тих випадках, коли це не підміна поняття і не трудовий договір.

Деякі роботодавці намагаються підмінити трудовий договір випробувальним терміном або стажуванням. Та це також неправильний підхід.

– Стажування регламентується законом «Про вищу освіту», і це ніщо інше, як здобуття додаткових навичок особою, яка проходить навчання, – каже Олексій Дмитрович. – Тобто стажування це не є трудові відносини. І воно застосовується у виняткових випадках визначених виключно законом «Про вищу освіту». Дехто також бере працівника на випробувальний термін без оформлення виплат і нарахувань. Люди вважають, що випробувальний період – це не трудові відносини: я тільки придивлюся чи мені працівник підходить, а після того визначимось чи будемо укладати трудовий договір. Кодекс законів про працю також регламентує стажування, але в цьому випадку це є початком трудових відносин з моменту фактичного допуску людини до роботи. І таке стажування дається для того, щоб встановити випробувальний період по закінченню якого роботодавець може звільнити працівника без додаткових підстав для звільнення. Це додаткова можливість роботодавцю, якщо працівник не сумлінний, звільнити його по закінченню цього терміну, тобто не укладати далі безстроковий або строковий трудовий договір.

Зважаючи на все вищевикладене Олексій Чубаров радить роботодавцям укладати трудові договори, у деяких випадках може бути неповна зайнятість, але не підмінювати поняття і розуміти свою відповідальність. Нехтування питаннями оформлення трудових відносин може дорого обійтись роботодавцю.

 

Совет информирует | Просмотров: 10 | Добавил: Tata | Дата: 2019 Июл 02

21 липня цього року відбудуться позачергові вибори народних депутатів України. Завдяки постанові Центральної виборчої комісії від 13 вересня 2012 року № 893 «Про забезпечення тимчасової зміни місця голосування виборця без зміни його виборчої адреси» (зі змінами та доповненнями) проголосувати зможуть не тільки близько півтора мільйона переселенців, а й мешканці окупованого Донбасу та анексованого Криму. Для цього потрібно звернутися до відділу ведення Державного реєстру виборців та заповнити форму заяви із зазначенням адреси виборчої дільниці, де ви хочете проголосувати.

Подати заяву про тимчасову зміну місця голосування потрібно не пізніше ніж за п'ять днів до дати проведення виборів. Зробити це необхідно особисто. Надіслати її поштою або заповнити онлайн неможливо. Прийом таких заяв для голосування на парламентських виборах стартував 24 травня і закінчиться 15 липня 2019 року.

Тим виборцям, які у день виборів будуть у відрядженні, на лікуванні, тощо, необхідно звернутися до відділу ведення Державного реєстру виборців у місці свого тимчасового перебування або за своєю виборчою адресою. При поданні заяви громадянин пред’являє паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа нещодавно набула громадянства України) та додає документи, які підтверджують необхідність тимчасової зміни місця голосування виборця без зміни виборчої адреси.

Звертаємо увагу, що громадяни України, виборча адреса яких знаходиться на території Автономної Республіки Крим, м.Севастополя а також на тимчасово окупованих територіях районів, міст, селищ і сіл, їх частин у Донецькій та Луганській областях можуть не додавати до заяви документи, які підтверджують необхідність тимчасової зміни місця їх голосування. Вам достатньо мати із собою паспорт громадянина України з реєстрацією в АР Крим або на непідконтрольних територіях Донбасу.

ЗВЕРТАЙТЕСЬ

до відділу ведення Державного реєстру виборців!

Наша адреса: смт Мангуш просп. Миру, 72, Мангушська районна державна адміністрація, другий поверх, кабінет 218

Роз’яснення ви можете отримати за телефонами:

(06297) 2-45-89, 2-36-36

Совет информирует | Просмотров: 12 | Добавил: Tata | Дата: 2019 Июн 07

Виконавчий комітет Мангушської селищної ради Донецької області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування (тимчасово, на час зайняття виборної посади основним працівником):

  • головного спеціаліста, юриста

Основні вимоги до кандидата: громадянство України, повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста відповідного професійного спрямування; стаж роботи за фахом на посаді юриста не менше одного року.

Кандидат повинен знати: Конституцію України, Закони України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», Земельний кодекс України, Кодекс адміністративного судочинства України, вільно володіти державною мовою, вміти працювати на персональному комп’ютері.

Особам, що бажають взяти участь у конкурсі, необхідно подати до виконкому Мангушської селищної ради :

-Заяву встановленого зразка щодо участі у конкурсі;
-Заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
-Фотокартку розміром 4 х 6 см;
-Копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
-Копію паспорта громадянина України;
-Копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
-Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий 2018 рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua та роздруковану з офіційного веб-сайту, через особистий кабінет, у паперовому вигляді.

Умови конкурсу

на заміщення вакантної посади (тимчасово, на час зайняття виборної посади основним працівником) головного спеціаліста, юриста.

 

  1. Наявність громадянства України.
  2. Наявність вищої освіти відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
  3. Наявність стажу роботи за фахом не менше 1 року.
  4. Знання чинного законодавства: Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», Цивільний кодекс України, Земельний кодекс України, Кодекс адміністративного судочинства України.
  5. Вільне володіння державною мовою.
  6. Володіння персональним комп’ютером в режимі користувача.
  7. Уміння застосування в діяльності чинного законодавства України.

 

Совет информирует | Просмотров: 8 | Добавил: Tata | Дата: 2019 Июн 07

Перевірте себе у Державному реєстрі виборців!

Стартувала нова виборча кампанія: 21 липня 2019 року український народ обиратиме народних депутатів України. Попередні списки виборців з'являться на виборчих дільницях 10 липня поточного року.

Відділ ведення Державного реєстру виборців Мангушської РДА звертається до усіх виборців району: не чекайте до останнього дня. Звертайтеся з приводу уточнення своїх персональних даних в Державному реєстрі виборців уже зараз.

Особливо це стосується виборців:

    • які голосуватимуть вперше (досягли 18-річчя);
    • колишніх військовослужбовців строкової служби;
    • громадян, що повернулися з місць позбавлення волі;
    • громадян, які прибули із закордону і знялись з обліку в МЗС;
    • громадяни України, які під час останніх виборів у списках виборців виявили неточності в своїх персональних даних, або взагалі були відсутні в них та не звернулись до відділу ведення Державного реєстру виборців особисто.

При собі необхідно мати паспорт громадянина України.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами 2-45-89, 2-36-36.

Графік роботи відділу:

понеділок - четвер з 08.00 до 17.00, перерва з 12.00 до 12.53

п’ятниця з 08.00 до 16.00, перерва з 12.00 до 12.53

Адреса відділу: смт Мангуш, просп. Миру, 72, райдержадміністрація, 2-й поверх (праве крило), каб.218.

ВСІ ГРОМАДЯНИ УКРАЇНИ ЗМОЖУТЬ ПРОГОЛОСУВАТИ НА МАЙБУТНІХ ПАРЛАМЕНТСЬКИХ ВИБОРАХ УКРАЇНИ!

Совет информирует | Просмотров: 35 | Добавил: Tata | Дата: 2019 Янв 28

Совет информирует | Просмотров: 31 | Добавил: Tata | Дата: 2019 Янв 11

ДФС введено у дію нові коди бюджетної класифікації ПДФО та військового збору

Для належного ведення оперативного обліку податку (збору) ДФС введено у дію нові коди бюджетної класифікації:

11010501 – «податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами, які не підлягають обов’язковому декларуванню»;

11011001 – «військовий збір, що сплачується за результатами декларування».

Отже, відтепер:

І. Платник податку – фізична особа, яка відповідно до розділу IV Податкового кодексу зобов’язана сплатити податок, але звільнена від подання декларації (при нотаріальному посвідченні договорів та/або при видачі свідоцтв про право на спадщину тощо), сплачує:

- податок за кодом бюджетної класифікації «11010501» – «податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами, які не підлягають обов’язковому декларуванню»;

- військовий збір за кодом бюджетної класифікації «11011000» – «військовий збір».

ІІ. Платник податку – фізична особа, яка зобов’язана подати декларацію, визначити та сплатити свої податкові зобов’язання, сплачує:

- податок за кодом бюджетної класифікації «11010500» – «податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування»;

- військовий збір за кодом бюджетної класифікації «11011001» – «військовий збір, що сплачується за результатами декларування».

 

Совет информирует | Просмотров: 31 | Добавил: Tata | Дата: 2019 Янв 11

Четверг, 2019 Авг 22, 12:07
Приветствую Вас Гость
Поиск
Курсы валют,услуги

Праздники
Праздники Украины
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0