Категории раздела
Совет информирует [356]
Новости, события [197]
Новости / уведомления об обнародовании [21]
Конкурсные торги [80]
Місцеві вибори-2015 [2]
Распоряжения поселкового головы [0]
Наш опрос
Как Вы нашли наш сайт?
Всего ответов: 213
Погода
Ссылки

Форма входа
Главная » Статьи » Совет информирует

В категории материалов: 356
Показано материалов: 21-30
Страницы: « 1 2 3 4 5 ... 35 36 »

Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам

Добровільна участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування

Управління Пенсійного фонду України в Першотравневому районі повідомляє, що останні роки пенсійні питання є чи не найактуальнішою темою серед населення України. Нажаль, сьогодні багато хто з громадян не зовсім усвідомлюють, а дехто й не хоче усвідомлювати зміст пенсійної реформи, яка відбувається в Україні: пенсія — це не допомога і не подарунок від держави, а індивідуальний кропіткий результат багаторічної праці кожного.

Держава надає можливість громадянам подбати про свою майбутню пенсію за різних життєвих обставин шляхом добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, яка дає можливість громадянам, які не підлягають загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню, набути пенсійних прав нарівні з громадянами, для яких участь у пенсійному страхуванні є обов’язковою.

Відповідно до статті 12 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 № 1058 на добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування мають право:

- особи, які досягли 16-річного віку та не належать до кола осіб, які підлягають загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню відповідно до статті 11 Закону № 1058, у тому числі іноземці та особи без громадянства, які постійно проживають або працюють на території України, громадяни України, які постійно проживають або працюють за межами України, якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, мають право на добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування.

Зазначені особи можуть брати добровільну участь у солідарній системі або в накопичувальній системі пенсійного страхування, або одночасно в обох системах відповідно до укладеного договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

У договорі визначають розмір і порядок сплати єдиного внеску, умови скасування договору, права та обов’язки сторін, відповідальність сторін за невиконання або неналежне виконання умов цього договору.
У разі бажання особи сплатити єдиного внеску за попередні періоди, коли особа не підлягала загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню (у тому числі за період з 1 січня 2004 року по 31 грудня 2010 року), і отримання від неї відповідної заяви, фіскальні органи укладають з особою окремий договір про одноразову сплату.
До того ж сума сплаченого єдиного внеску кожен місяць такого періоду не може бути меншою за мінімальний страховий внесок та більшою за суму єдиного внеску, обчисленого, виходячи з максимальної величини бази нарахував єдиного внеску, визначених на дату укладення договору

Додатково повідомляємо, оскільки адміністрування єдиного соціального внеску з 01.10.2013 року покладено на органи Державної фіскальної служби України, з питань укладання договорів про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування необхідно звертатись до Державної податкової інспекції

Добровільно сплачуючи страхові внески, Ви дбаєте про свою майбутню пенсію та й про своє майбутнє в цілому !

 

Совет информирует | Просмотров: 18 | Добавил: Tata | Дата: 2017 Авг 22

Офіційна, прозора зарплата сьогодні – гарантія безбідного існування в майбутньому

Управління Пенсійного фонду України в Першотравневому районі повідомляє, що актуальним сьогодні є питання виплати офіційної, прозорої зарплати. Адже більшість працівників іноді свідомо погоджуються на пропозицію роботодавців отримувати неофіційну, вищу за мінімальну зарплатню. Використання роботодавцями праці найманих працівників без офіційного працевлаштування та виплата заробітної плати “в конверті” – важлива проблема, яка послаблює соціальний захист працівників та позбавляє їх таких виплат, як : оплата тимчасової непрацездатності, включаючи догляд за хворою дитиною та допомогу по вагітності й пологах; виплата втраченого заробітку у зв'язку з втратою непрацездатності у разі нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання; виплата допомоги по безробіттю у випадку втрати роботи. Через несплату єдиного соціального внеску наймані працівники втрачають страховий стаж та можливість одержання заробленої пенсії за віком, по інвалідності та у зв'язку з втратою годувальника.

Кожен працівник повинен зайняти чітку позицію та наполягати на виплаті заробітної плати з дотриманням вимог законодавства. Кожному працюючому необхідно, хоча б раз на рік, перевіряти розмір своєї заробітної плати та відрахувань єдиного соціального внеску, які декларує роботодавець до Пенсійного фонду України, щоб виключити можливість наявності помилок, неточностей і недостовірності даних та мати впевненість у одержанні справедливо заробленої пенсії. І робити це потрібно не тоді, коли вже досягнуто пенсійного віку, а в період здійснення своєї трудової діяльності.

На сьогоднішній день автоматизована система персоніфікованого обліку надає можливість кожному працюючому особисто в управлінні Пенсійного фонду України за місцем проживання одержати інформацію щодо нарахованої заробітної плати, щомісячного розміру сплачених внесків до Пенсійного фонду України та страхового стажу. При виявленні порушення трудових прав, працівник зможе своєчасно звернутися з позовом до суду щодо дій роботодавця, який позбавив його соціальних гарантій. Крім того, за допомогою веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України можна перевіряти стан облікової чи пенсійної справи та пересвідчитись щодо відображених в них даних.

Шановні роботодавці! Звертаємо Вашу увагу щодо неприпустимості випадків виплати заробітної плати "у конвертах", а також виплати заробітної плати в розмірах нижче мінімально встановленої законодавством (з 01.01.2017 року – 3200 грн).

Шановні громадяни ! Наполягайте на легалізації вашої заробітної плати — скористайтесь правом на гідну пенсію. Кожен має усвідомити, що заробітна плата — це не лише гарантія нинішнього безбідного існування, але й інвестиція в майбутнє !

Совет информирует | Просмотров: 19 | Добавил: Tata | Дата: 2017 Авг 22

Наказом Міністерства соціальної політики України від 10.05.2017 № 750 затверджено Порядок видачі довідок про заробітну плату для призначення пенсій окремим категоріям осіб у разі ліквідації державних органів, у яких особи працювали, а також перейменування (відсутності) їхніх посад, який набрав чинності з 21.07.2017 (з дня опублікування).

Порядком врегульовано питання видачі Міністерством соціальної політики України та орна гами праці та соціального захисту населення довідок про заробітну плату для призначення пенсії відповідно до Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889 за формами, затвердженими постановою Правління Пенсійного фонду України «Про форми довідок про заробітну плату для призначення пенсії державним службовцям» від 17.01.2017 № 1-3. Зазначені довідки видаються, зокрема особам, у яких останнє місце роботи на посаді державної служби було в органі, який на час призначення особі пенсії відсутній.

 

Совет информирует | Просмотров: 27 | Добавил: Tata | Дата: 2017 Авг 22

Про обчислення стажу роботи за відсутності трудової книжки або відповідних записів в ній

       Управління Пенсійного фонду України в Першотравневому районі повідомляє, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України N 637 від 12.08.1993року «Про затвердження Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній» (зі змінами), відповідно до статті 62 Закону України "Про пенсійне забезпечення" Кабінетом Міністрів України затверджено Порядок підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній.

          Основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами. У разі коли документи про трудовий стаж не збереглися, підтвердження трудового стажу здійснюється органами Пенсійного фонду на підставі показань свідків.
            За відсутності трудової книжки, а також у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні необхідні записи або містяться неправильні чи неточні записи про періоди роботи, для підтвердження трудового стажу приймаються дані, наявні в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, довідки, виписки із наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, які містять відомості про періоди роботи. За відсутності зазначених у цьому пункті документів для підтвердження трудового стажу приймаються членські квитки профспілок. При цьому підтверджуються періоди роботи лише за той час, за який є відмітки про сплату членських внесків.
           Час навчання у вищих навчальних, професійних навчально-виховних закладах, навчальних закладах підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів, в аспірантурі, докторантурі і клінічній ординатурі підтверджується дипломами, посвідченнями, свідоцтвами, а також довідками та іншими документами, що видані на підставі архівних даних і містять відомості про періоди навчання. За відсутності в документах таких відомостей для підтвердження часу навчання приймаються довідки про тривалість навчання в навчальному закладі у відповідні роки за умови, що в документах є дані про закінчення повного навчального періоду або окремих його етапів.
             У тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні відомості, що визначають право на пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, установлені для окремих категорій працівників, для підтвердження спеціального трудового стажу приймаються уточнюючі довідки підприємств, установ, організацій або їх правонаступників.
            У довідці має бути вказано: періоди роботи, що зараховуються до спеціального стажу; професія або посада; характер виконуваної роботи; розділ, підрозділ, пункт, найменування списків або їх номери, куди включається цей період роботи; первинні документи за час виконання роботи, на підставі яких видана зазначена довідка.

             У разі коли підприємства, установи, організації або їх правонаступники розміщуються на тимчасово окупованій території України або в районах проведення антитерористичної операції, спеціальний трудовий стаж може підтверджуватися за даними, наявними в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
У разі відсутності правонаступника підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, установленої для окремих категорій працівників, здійснюється у порядку, визначеному Пенсійним фондом України за погодженням з Мінсоцполітики та Мінфіном.
            Якщо ім'я, по батькові та прізвище, які зазначені в документі, що підтверджує трудовий стаж, не збігаються з ім'ям, по батькові або прізвищем особи за паспортом або свідоцтвом про народження, факт приналежності цього документа даній особі може бути встановлено у судовому порядку.
               У тих випадках, коли в поданому документі про стаж указано лише роки без зазначення точних дат, за дату береться 1 липня відповідного року, а якщо не зазначено число місяця, то ним вважається 15 число відповідного місяця.

Совет информирует | Просмотров: 10 | Добавил: Tata | Дата: 2017 Авг 22

До якого контролюючого органу необхідно звертатись фізичній особі - власнику декількох об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, розміщених в різних населених пунктах, для проведення звірки даних?

Відповідно до підпункту 266.7.3 пункту 266.7 статті 266 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо: об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку; розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;права на користування пільгою із сплати податку; розміру ставки податку;нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Совет информирует | Просмотров: 18 | Добавил: Tata | Дата: 2017 Авг 22

Портал електронних послуг Пенсійного фонду України

 

Управління Пенсійного фонду україни в Першотравневому районі повідомляє, що для застрахованих (працюючих або самозайнятих) осіб надається інформація, накопичена в базах даних персоніфікованого обліку щодо внесків, сплачених за особу в Пенсійний фонд України. Маючи на руках таку інформацію, працівник може легко контролювати, як роботодавець сплачує за нього внески, і якщо виникають якісь питання, одразу по «гарячих слідах», розпочати їх вирішувати, а не чекати, коли настане пенсійний вік і час зітре сліди діяльності роботодавця.

Для пенсіонерів надаються відомості з власної пенсійної справи щодо виду призначеної пенсії, розміру пенсії, назви Закону, за яким призначена пенсія, тощо. Крім того, пенсіонери засобами веб-порталу можуть подати звернення щодо перерахунку пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем.

Кожен зареєстрований користувач має можливість через веб-портал подати запит на підготовку довідок, інших документів у паперовому вигляді, записатися на прийом до управління, написати листа та подати скаргу.

Зареєструватись на веб-порталі можливо за допомогою ЕЦП (електронного цифрового підпису) або звернутись до органу Пенсійного фонду для оформлення заяви з документом, який засвідчує особу.

 

Совет информирует | Просмотров: 16 | Добавил: Tata | Дата: 2017 Июл 26

Зміни при призначенні пенсії у зв’язку з втратою годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

       Управління Пенсійного фонду України в Першотравневому районі повідомляє, що з 1 січня 2018 року набирає чинності Закон України «Про внесення зміни до статті 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 13 квітня 2017 року №2015-VIII. Відповідно до цього Закону дружинам (чоловікам), які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до 1-ої категорії, пенсія у зв’язку із втратою годувальника призначається незалежно від причинного зв’язку смерті з Чорнобильською катастрофою.

Запровадження таких змін до зазначеного Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» зумовлено необхідністю забезпечити належний захист дружин (чоловіків) померлих осіб із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (категорія 1) і дає змогу врегулювати на законодавчому рівні питання щодо отримання ними пенсії у зв’язку з втратою годувальника без необхідності встановлення причинного зв’язку смерті з Чорнобильською катастрофою.

Совет информирует | Просмотров: 16 | Добавил: Tata | Дата: 2017 Июл 26

Особливості підтвердження внутрішньо переміщеними особами

факту звільнення з роботи

Управління Пенсійного фонду України в Першотравневому районі повідомляє, що особи, які переміщені з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, не завжди мають можливість надати трудову книжку з записами про звільнення з роботи у період проведення антитерористичної операції.

Тому, для зазначених осіб статус «непрацюючий» можливо визначити на підставі особистої заяви довільної форми із зазначенням дати, з якої особа не працює, та пояснення обставин, у зв’язку з якими не може внести запис в трудову книжку чи надати оригінал трудової книжки. Орган Пенсійного фонду України перевіряє індивідуальні відомості про застраховану особу щодо наявності інформації про сплату страхових внесків, відсутність в Державному єдиному реєстрі інформації про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.
У разі виявлення в подальшому факту роботи особи або інформації про іншу дату звільнення з роботи, утримання надміру виплачених сум пенсії вирішується відповідно до статті 50 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

Совет информирует | Просмотров: 19 | Добавил: Tata | Дата: 2017 Июл 26

Оголошення про проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирними

будинками в смт.Мангуш

На виконання рішення виконавчого комітету Мангушської селищної ради від 08.02.2017 року № 19, п. 5 ст. 13 Закону України “Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку”, Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 13.06.2016 № 150) виконком Мангушської селищної ради оголошує конкурс з призначення управителя багатоквартирних будинків в смт.Мангуш.

З умовами конкурсу ви маєте можливість ознайомитися тут. 

З конкурсною документацією - тут

Совет информирует | Просмотров: 17 | Добавил: Tata | Дата: 2017 Июл 25

До уваги внутрішньо переміщених осіб

        Пенсіонерам, які переселилися з районів тимчасово непідконтрольних українській владі для продовження виплати пенсії за місцем фактичного перебування (проживання) необхідно стати на облік як внутрішньо переміщена особа в місцевому управлінні соціального захисту населення за місцем перебування та отримати відповідну довідку.

        Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509 (зі змінами, які внесені постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 №79). Довідка є документом, який видається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і змушені були покинути своє постійне місце проживання в населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження.
         Для отримання довідки повнолітня особа, яка переміщується, звертається особисто або через законного представника із заявою про взяття на облік, форму якої затверджено Міністерством соціальної політики України, до місцевого управління соціального захисту населення.
       У разі коли особа, яка переміщується, розміщується регіональним штабом з питань, пов’язаних із соціальним забезпеченням переміщених осіб, заява подається посадовій особі уповноваженого органу, залученій в установленому порядку до участі в роботі регіонального штабу.
      Для продовження виплати пенсії після переїзду необхідно особисто звернутися до управління Пенсійного фонду України в районі (місті, районі у місті), де пенсіонер фактично перебуває (проживає),надати заяву про запит пенсійної справи (з зазначенням способу виплати пенсії та необхідних банківських реквізитів) та довідку про взяття на облік в місцевому управлінні соціального захисту населення.
     До заяви додаються копії документів, що посвідчують особу пенсіонера (паспорта та пенсійного посвідчення), а також копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (за наявності).
       Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 14.03.2016 р №167 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» з 01.08.2016 р «Ощадбанк» виготовляє електронні пенсійні посвідчення та проводить обмін існуючих платіжних карток на такі картки. Виготовлення електронних пенсійних посвідчень здійснюється виключно у разі звернення клієнта і є безкоштовним для нього. Для отримання електронного пенсійного посвідчення (ЕПП) пенсіонерам – внутрішньо переміщеним особам – необхідно звернутись до Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання та написати заяву на виготовлення ЕПП. Надати до Пенсійного фонду паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера та довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, фотокартки 2 шт розміром 3*2,5 см.

 

 

Совет информирует | Просмотров: 19 | Добавил: Tata | Дата: 2017 Июл 13

Понедельник, 2017 Дек 11, 18:49
Приветствую Вас Гость
Поиск
Курсы валют,услуги

Праздники
Праздники Украины
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0