Категории раздела
Совет информирует [468]
Новости, события [263]
Новости / уведомления об обнародовании [27]
Конкурсные торги [80]
Місцеві вибори-2015 [2]
Распоряжения поселкового головы [0]
Финансово-экономическая деятельность [14]
Наш опрос
Как Вы нашли наш сайт?
Всього відповідей: 268
Погода
Ссылки

Форма входа
Главная » Статьи » Совет информирует

В категории материалов: 468
Показано материалов: 61-70
Страницы: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 46 47 »

Сортировать по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

       До відома студентів та абітуріентів смт Мангуш - Программа Scholarship надає вам можливість отримати грант на навчання у ВНЗ країни від інтернет-магазину Zasteli.com.ua! Ця Програма направлена на підтримку перспективних молодих людей в отриманні вищої освіти та повноцінної реалізації особистого потенціалу. Загальна сума гранту складає 16 000 гривень та буде розподілена між трьома переможцями, яким буде оплачено навчання в українському ВНЗ.

        Все, що потрібно зробити, щоб претендувати на грант - це написати статтю!  Всього лише один текст на тему домашнього текстилю.

Це не складно, адже ти кожен день стикаєшся з:
постільною білизноюрушниками;
ковдрою і пледомодягом для дому.

         Вибирай будь-який напрямок з перерахованих вище, і напиши корисну статтю, яка буде цікава читачам. Про історію виникнення предметів текстилю, їх раціональний вибір, особливості створення та так далі. Спробуй себе в ролі журналіста і виграй грант на навчання в розмірі 10 000, 4 000 або 2 000 гривень!

Подробнее: https://zasteli.com.ua/ua/publications/scholarship-v-ukraine-zasteli/

 

 

Совет информирует | Переглядів: 210 | Додав: Tata | Дата: 2019 Гру 09

Шановний громадянине!

Права і свободи людини визначені Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод (підписана 04.11.1950, ратифікована Україною 17.07.1997). Права, свободи та обов’язки людини і громадянина також закріплені в розділі ІІ Конституції України. Основні права платника податків визначені статтею 17 Податкового кодексу України. Для забезпечення своїх прав у відносинах з органами державної податкової служби – як громадянин і як платник податків – ти маєш наступні можливості:  

1. Право на звернення громадян до органів податкової служби;

2. Оскарження рішень податкових органів в адміністративному порядку;

3. Звернення до адміністративного суду з оскарженням рішень, дій чи бездіяльності податкових органів;

4. Можливість цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкових органів;

5. Можливість звернення до Уряду з проблемними питаннями та пропозиціями;

6. Можливість звернення до Ради бізнес-омбудсмена для захисту законних бізнес-інтересів в органах державної влади;

7. Право на отримання публічної інформації;

8. Можливість пошуку та отримання інформації з питань оподаткування, єдиного внеску тощо;

9. Можливість отримання телефоном своєчасної, достовірної і повної довідкової інформації та консультацій

Совет информирует | Переглядів: 183 | Додав: Tata | Дата: 2019 Гру 09

Мангушська селищна рада інформує

суб’єктів господарювання, які здійснюють реалізацію алкогольних напоїв на території смт. Мангуш!

          Нагадуємо суб’єктам господарювання, які здійснюють реалізацію алкогольних напоїв на території смт. Мангуш, що згідно чинного розпорядження голови Донецької облдержадміністрації від 27.03.2015 року № 115 «Про встановлення заборони щодо продажу алкогольних та слабоалкогольних напоїв» (із змінами) на території Донецької області заборонено продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних та слабоалкогольних напоїв, вин столових особам у військовій формі чи таким, які мають очевидні ознаки, що свідчать про проходження ними військової служби та наявності інформації, що свідчить про причетність особи до Збройних Сил України чи інших військових формувань, передбачених законодавством.

         Однак, за інформацією Командувача Операції об’єднаних сил  ще наявні факти продажу суб’єктами господарської діяльності алкогольних напоїв військовослужбовцям Збройних Сил України. Факти продажу алкогольних напоїв встановлені посадовими особами Донецького зонального відділу Військової служби правопорядку та військових комендатур Збройних Сил України та внесені до журналів Єдиного обліку заяв та повідомлень про вчинення кримінальних правопорушень та інших подій відділів поліції Головного управління Національної поліції в Донецькій області.

       Слід зазначити, що в області зосереджено велика кількість військових частин і підрозділів. Продаж алкогольних напоїв під час виконання ними службових обов’язків може створити напружену соціально-психологічну ситуацію серед мешканців області та призвести до травматизму та загибелі як серед військовослужбовців, так і серед цивільного населення.  Стан алкогольного сп’яніння військовослужбовця негативно впливає на швидкість реакції та прийняття ним рішень, що є особливо небезпечним в критичних ситуаціях, які можуть виникати в умовах особливого періоду під час проведення Операції об’єднаних сил.

          У зв’язку з цим, рекомендуємо всім суб’єктам господарської діяльності, які здійснюють реалізацію алкогольних напоїв на території смт. Мангуш,  дотримуватися вимог вищезазначеного розпорядження та розмістити у належних Вам торгових об’єктах, в яких здійснюється реалізація алкогольних напоїв, інформаційне повідомлення стосовно заборони продажу алкогольних напоїв і речовин, вироблених на спиртовій основі (пиво, слабоалкогольні напої тощо) військовослужбовцям Збройних Сил України.

       Зазначаємо, що порушення працівником підприємства (організації) торгівлі або громадського харчування правил торгівлі пивом (крім безалкогольного), алкогольними, слабоалкогольними напоями тягне за собою накладення штрафу від ста до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1700 - 6800 грн).

 

Совет информирует | Переглядів: 200 | Додав: Tata | Дата: 2019 Гру 03

Шановні мешканці смт Мангуш!

В районі проводиться робота щодо систематизації інформації про земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, посвідчене відповідними державними актами і договорами оренди, відомості про які не внесені до Державного земельного кадастру. Для здійснення робіт з розробки відповідних документацій із землеустрою для подальшого внесення відомостей про такі земельні ділянки до Державного земельного кадастру, просимо Вас звертатися до Відділу Держгеокадастру у Мангушському районі Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області за адресою: смт.Мангуш, вул.Тітова, 83.

Совет информирует | Переглядів: 184 | Додав: Tata | Дата: 2019 Лис 25

05 грудня 2019 року о 15:00 год. в приміщенні Мангушської селищної ради (2-й поверх, актова зала) відбудеться чергове 12-е засідання виконавчого комітету.

Порядок денний: 

  1. Про затвердження річного плану роботи виконавчого комітету Мангушської селищної ради на 2020 рік
  1. Про план виконавчого комітету Мангушської селищної ради на 1 квартал 2020 року
  1. Про організацію та затвердження графіку особистого прийому громадян на 2020 рік
  1. Про затвердження графіку роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при Мангушській селищній раді на 2020 рік
  1. Про організацію оплачуваних громадських та інших робіт тимчасового характеру на території селищної ради у 2020 році

       6. Про затвердження переліку об'єктів на 2020 рік, на яких будуть працювати засуджені на яких накладено кримінальне покарання у вигляді суспільно-корисних робіт та видів таких робіт

7. Про затвердження календарного плану спортивно-масових заходів Мангушської селищної ради на 2020 рік

8. Про погодження режиму роботи аптеки та аптечного пункту «Азовфарм»

9. Про впорядкування адресного господарства

10. Про прийняття громадян, які потребують поліпшення житлових умов, на квартирний облік за місцем мешкання

11. Про затвердження графіку роботи електромереж зовнішнього освітлення смт.Мангуш

12. Різне

Совет информирует | Переглядів: 195 | Додав: Tata | Дата: 2019 Лис 11

ШАНОВНІ МЕШКАНЦІ смт МАНГУШ !

Запрошуємо жителів смт.Мангуш і всіх бажаючих до Комунального некомерційного підприємства «Мангушський центр первинної медіко-санітарної допомоги» підписати декларації (договори) із сімейними лікарями закладу в межах Медичної реформи України.

Підписання Декларації з лікарем надає пацієнтам низку преференцій :

По-перше. Лікар, якого ви обрали несе персональну відповідальність за Ваше здоров’я. Він особисто зацікавлений у тому, щоб ви почувалися добре. Тому що від Вашого стану та від Вашого задоволення ним як фахівцем, напряму залежить його заробітна плата та розподіл часу. Адже за системою «гроші йдуть за пацієнтом» він отримає зарплатню в залежності від кількості людей, які підписали з ним декларації. А від того, чим краще він передбачить та попередить рекомендаціями та профілактичним лікуванням потенційні ризики для вашого здоров’я, залежіть як часто йому доведеться відвідувати Вас вдома виконуючи невідкладні виклики.

По-друге. Підписавши декларацію з лікарем, згідно Наказу МОЗ від 19.03.2018 № 504 «Про затвердження Порядку надання первинної медичної допомоги», Ви автоматично набуваєте право на безкоштовне отримання низки медичних послуг, що надаватимуться на первинній ланці. Серед них: динамічне спостереження за станом здоров’я дорослих та дітей; проведення діагностики та лікування; надання невідкладної медичної допомоги; направлення пацієнтів для надання їм вторинної або третинної медичної допомоги; вакцинація відповідно до календаря профілактичних щеплень; спостереження за неускладненою вагітністю; надання окремих послуг паліативної допомоги; ведення первинної облікової документації, оформлення довідок, листків непрацездатності тощо.

До базових функцій сімейного лікаря входять:

1) Профілактика та запобігання хворобам, тобто профілактичні обстеження;

2) Лікування (ідеться про всі хвороби, які не потребують госпіталізації або спеціалізованої допомоги);

3) Скерування до фахівця.

8 кроків до підписання декларації з лікарем:

Крок 1- Оберить медичний заклад та лікаря

Крок 2 – Возьмить із собою паспорт, ідентифікаційний код і мобільний телефон (для дитини до 14 років - св-во про народження, паспорта та ідент. код обох її батьків або опікуна)

Крок 3- Звернутися до реєстратури обраного закладу, де вам підкажуть де можно підписати декларацію та нададуть список лікарів

Крок 4 – Назвить прізвище обраного лікаря та надайте документи уповноваженому працівнику медзакладу, який введе ваші дані в електрону систему

Крок 5- На ваш мобільний телефон надійде СМС з кодом. Повідомте цей код працівнику закладу

Крок 6 - З електронної системи Вам роздрукують декларацію з Вашими данними. Уважно перевірте, чи все вірно.

Крок 7 – Підпишить два екземпляри роздрукованої декларації. Один Ви забираєте із собою, іншій залишається у лікаря

Крок 8 – Працівник закладу підтверджує Вашу декларацію своїм електронним підписом і відправляє у систему.

Тепер Ви в електронній системі охорони здоров’я, а значить держава гарантовано направить гроші у ваш заклад і вашому лікарю.

Совет информирует | Переглядів: 227 | Додав: Tata | Дата: 2019 Лип 31

Фахівці Волновасько-Мангушського управління ГУ ДФС у Донецькій області звертають увагу, що відповідно до п. 6 ст. 9 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», із змінами та доповненнями (далі – Закон № 265), реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) та розрахункові книжки не застосовуються при продажу товарів (крім технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення) (наданні послуг) фізичними особами – підприємцями, які відносяться відповідно до Податкового кодексу України (далі – ПКУ) до груп платників єдиного податку, що не застосовують РРО.

Пунктом 1 Переліку окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2000 року  № 1336 «Про забезпечення реалізації статті 10 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями, встановлено, що суб'єкти підприємницької діяльності мають право здійснювати розрахунки без застосування РРО з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій при здійснені роздрібної торгівлі продовольчими товарами (крім підакцизних товарів), що здійснюється фізичними особами – підприємцями, які сплачують єдиний податок.

Згідно з п. 296.10 ст. 296 ПКУ РРО не застосовуються платниками єдиного податку: першої групи; другої – четвертої груп (фізичні особи – підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 000 000 гривень. У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1 000 000 гривень застосування РРО для такого платника єдиного податку є обов'язковим. Застосування РРО розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом реєстрації суб'єкта господарювання як платника єдиного податку.

Норми п. 296.10 ст. 296 ПКУ не поширюються на платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення.

Разом з тим п. 291.5 ст. 291 ПКУ визначено, що не можуть бути платниками єдиного податку першої – третьої груп суб'єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи – підприємці), які здійснюють, зокрема, виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до20 літрів та діяльності фізичних осіб, пов'язаної з роздрібним продажем пива, сидру, пері (без додання спирту) та столових вин).

Доходом платника єдиного податку для фізичної особи – підприємця є дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній п. 292.3 ст. 292 ПКУ. При цьому до доходу не включаються отримані такою фізичною особою пасивні доходи у вигляді процентів, дивідендів, роялті, страхові виплати і відшкодування, а також доходи, отримані від продажу рухомого та нерухомого майна, яке належить на праві власності фізичній особі та використовується в її господарській діяльності (п.п. 1 п. 292.1 ст. 292 ПКУ).

Тобто, фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку другої – четвертої груп, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі при продажу товарів (наданні послуг) зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів у разі: перевищення у календарному році незалежно від обраного виду діяльності обсягу доходу понад 1 000 000 гривень; здійснення реалізації технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, а також лікарських засобів та виробів медичного призначення незалежно від групи єдиного податку та обсягу річного доходу; здійснення роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності, пов'язаної з роздрібним продажем пива, сидру, пері (без додання спирту) та столових вин.

Совет информирует | Переглядів: 221 | Додав: Tata | Дата: 2019 Лип 02

Трудові відносини роботодавця із працівником розпочинаються із укладання трудового договору, який оформляється наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу, – повідомляє Олексій Чубаров, начальник Волновасько-Мангушського управління Головного управління ДФС у Донецькій області.

Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи організації або уповноваженим ним органом чи фізичною собою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове пенсійне страхування до початку роботи працівника.

– Так, трудові відносини можна розділити на декілька складових: оформлення трудових відносин, нарахування єдиного соціального внеску, нарахування податку на доходи фізичних осіб і військового збору, – зазначив Олексій Дмитрович.

– Щодо єдиного соціального внеску, то його сплачують всі фізичні особи-підприємці незалежно від виду діяльності, системи оподаткування і доходу. Також ЄСВ підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника, тобто це одне з тих питань, яке найбільше викликає занепокоєння у фізичних осіб - підприємців, які називаються «сплячими». Законодавством передбачено пільгу при сплаті ЄСВ: вона застосовується до фізичних осіб-підприємців, які є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідну пенсію або соціальну допомогу.

Мінімальна зарплата, відповідно до законодавства, встановлюється, як для 40-годинного робочого тижня, так і для погодинної оплати праці. 4173 гривні – це мінімальна зарплата в 2019 р. для повної зайнятості. Роботодавці, у яких працівник працює погодинно також повинні дотримуватися мінімальної гарантії – 25 гривень 13 копійок за одну годину. Мінімальна зарплата у погодинному розмірі може застосовуватися будь-яким роботодавцем незалежно від системи оподаткування та виду діяльності. Але тут є певні нюанси.

– Обов'язкова умова для погодинної оплати праці – це не повний робочий день, – пояснив Олексій Дмитрович. – Тобто, працівник виконує обов'язки, які на нього покладені 1-2 або 4-5 годин на день. І за дотриманням цієї умови буде слідкувати, як інспекція праці, так і фіскальна служба.

Виплата мінімальної зарплати у розмірі 4173 гривні не поширюється також на роботу за цивільно-правовими договорами. Тому багато підприємців вирішують укладати саме їх. Але є маса випадків, коли він недопустимий і неможливий. А неправильна кваліфікація відносин між роботодавцем і працівником матиме негативні наслідки.

– Робота за цивільно-правовим договором регламентується цивільним законодавством, – зазначає Олексій Дмитрович. – Якщо в ході проведення будь-якої перевірки, будь-то інспекція праці чи орган фіскальної служби, буде встановлено, що цивільно-правовий договір це лише підміна поняття, а працівник перебуває у трудових відносинах, то ЦПД буде визнаний удаваним і за цим будуть наслідки, які притаманні основному договору. Роботодавець буде мати: донарахування не нарахованого і не виплаченого ЄСВ, нарахування податку на доходи фізичних осіб і військового збору, притягнення до адміністративної відповідальності, поновлення гарантій найманому працівнику, тому що він претендуватиме і на стягнення додаткової зарплати.

Трудовий договір укладається, як пояснює начальник Волновасько-Мангушського управління, з метою організації процесу праці і кінцевим результатом не можуть бути конкретні роботи, тобто працівник виконує посадові обов'язки. Тоді як цивільно-правовий  договір укладається на виконання певного виду робіт, наприклад, встановити два вікна чи полагодити один кондиціонер. За цивільним договором особа, яка надає послуги або роботи  не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, доручений об'єм робіт або послуг підрядчик виконує у спосіб, строки та умови, які він сам визначає.

– Це неможливо застосувати у широкій сфері, – акцентує Олексій Чубаров. – Наприклад, у роздрібній торгівлі, мається на увазі, робота продавцем або реалі затором – це однозначно не цивільно-правовий договір. Цивільно-правовий договір по охороні також недопустимий, тому що це взагалі ліцензійний вид діяльності і надання послуг за таким договором суперечать не лише цивільному законодавству, а й ряду законів, які регламентують порядок ліцензування. І таких речей багато. Роботодавці повинні розуміти, що укладати ЦПД можна і регламентовано законодавством, але лише у тих випадках, коли це не підміна поняття і не трудовий договір.

Деякі роботодавці намагаються підмінити трудовий договір випробувальним терміном або стажуванням. Та це також неправильний підхід.

– Стажування регламентується законом «Про вищу освіту», і це ніщо інше, як здобуття додаткових навичок особою, яка проходить навчання, – каже Олексій Дмитрович. – Тобто стажування це не є трудові відносини. І воно застосовується у виняткових випадках визначених виключно законом «Про вищу освіту». Дехто також бере працівника на випробувальний термін без оформлення виплат і нарахувань. Люди вважають, що випробувальний період – це не трудові відносини: я тільки придивлюся чи мені працівник підходить, а після того визначимось чи будемо укладати трудовий договір. Кодекс законів про працю також регламентує стажування, але в цьому випадку це є початком трудових відносин з моменту фактичного допуску людини до роботи. І таке стажування дається для того, щоб встановити випробувальний період по закінченню якого роботодавець може звільнити працівника без додаткових підстав для звільнення. Це додаткова можливість роботодавцю, якщо працівник не сумлінний, звільнити його по закінченню цього терміну, тобто не укладати далі безстроковий або строковий трудовий договір.

Зважаючи на все вищевикладене Олексій Чубаров радить роботодавцям укладати трудові договори, у деяких випадках може бути неповна зайнятість, але не підмінювати поняття і розуміти свою відповідальність. Нехтування питаннями оформлення трудових відносин може дорого обійтись роботодавцю.

 

Совет информирует | Переглядів: 203 | Додав: Tata | Дата: 2019 Лип 02

21 липня цього року відбудуться позачергові вибори народних депутатів України. Завдяки постанові Центральної виборчої комісії від 13 вересня 2012 року № 893 «Про забезпечення тимчасової зміни місця голосування виборця без зміни його виборчої адреси» (зі змінами та доповненнями) проголосувати зможуть не тільки близько півтора мільйона переселенців, а й мешканці окупованого Донбасу та анексованого Криму. Для цього потрібно звернутися до відділу ведення Державного реєстру виборців та заповнити форму заяви із зазначенням адреси виборчої дільниці, де ви хочете проголосувати.

Подати заяву про тимчасову зміну місця голосування потрібно не пізніше ніж за п'ять днів до дати проведення виборів. Зробити це необхідно особисто. Надіслати її поштою або заповнити онлайн неможливо. Прийом таких заяв для голосування на парламентських виборах стартував 24 травня і закінчиться 15 липня 2019 року.

Тим виборцям, які у день виборів будуть у відрядженні, на лікуванні, тощо, необхідно звернутися до відділу ведення Державного реєстру виборців у місці свого тимчасового перебування або за своєю виборчою адресою. При поданні заяви громадянин пред’являє паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа нещодавно набула громадянства України) та додає документи, які підтверджують необхідність тимчасової зміни місця голосування виборця без зміни виборчої адреси.

Звертаємо увагу, що громадяни України, виборча адреса яких знаходиться на території Автономної Республіки Крим, м.Севастополя а також на тимчасово окупованих територіях районів, міст, селищ і сіл, їх частин у Донецькій та Луганській областях можуть не додавати до заяви документи, які підтверджують необхідність тимчасової зміни місця їх голосування. Вам достатньо мати із собою паспорт громадянина України з реєстрацією в АР Крим або на непідконтрольних територіях Донбасу.

ЗВЕРТАЙТЕСЬ

до відділу ведення Державного реєстру виборців!

Наша адреса: смт Мангуш просп. Миру, 72, Мангушська районна державна адміністрація, другий поверх, кабінет 218

Роз’яснення ви можете отримати за телефонами:

(06297) 2-45-89, 2-36-36

Совет информирует | Переглядів: 196 | Додав: Tata | Дата: 2019 Чер 07

Виконавчий комітет Мангушської селищної ради Донецької області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування (тимчасово, на час зайняття виборної посади основним працівником):

  • головного спеціаліста, юриста

Основні вимоги до кандидата: громадянство України, повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста відповідного професійного спрямування; стаж роботи за фахом на посаді юриста не менше одного року.

Кандидат повинен знати: Конституцію України, Закони України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», Земельний кодекс України, Кодекс адміністративного судочинства України, вільно володіти державною мовою, вміти працювати на персональному комп’ютері.

Особам, що бажають взяти участь у конкурсі, необхідно подати до виконкому Мангушської селищної ради :

-Заяву встановленого зразка щодо участі у конкурсі;
-Заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
-Фотокартку розміром 4 х 6 см;
-Копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
-Копію паспорта громадянина України;
-Копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
-Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий 2018 рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua та роздруковану з офіційного веб-сайту, через особистий кабінет, у паперовому вигляді.

Умови конкурсу

на заміщення вакантної посади (тимчасово, на час зайняття виборної посади основним працівником) головного спеціаліста, юриста.

 

  1. Наявність громадянства України.
  2. Наявність вищої освіти відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
  3. Наявність стажу роботи за фахом не менше 1 року.
  4. Знання чинного законодавства: Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», Цивільний кодекс України, Земельний кодекс України, Кодекс адміністративного судочинства України.
  5. Вільне володіння державною мовою.
  6. Володіння персональним комп’ютером в режимі користувача.
  7. Уміння застосування в діяльності чинного законодавства України.

 

Совет информирует | Переглядів: 206 | Додав: Tata | Дата: 2019 Чер 07

П`ятниця, 2024 Тра 03, 11:47
Приветствую Вас Гость
Поиск
Курсы валют,услуги

Праздники
Праздники Украины
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0