|
В категории материалов: 468 Показано материалов: 151-160 |
Страницы: « 1 2 ... 14 15 16 17 18 ... 46 47 » |
Сортировать по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Пам’ятка фізичній особі-підприємцю з питань закриття підприємницької діяльності
Відповідно до пп.6 п.11.22 розділу XI Наказу Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 року (із змінами та доповненнями від 18.03.2016 року) після державної реєстрації припинення підприємницької діяльності у фізичної особи не припиняються її зобов’язання, що виникли під час провадження підприємницької діяльності, та не змінює строків, порядків виконання таких зобов’язань та застосування санкцій за їх невиконання. Цей статус накладає на неї обов’язок пройти документальну перевірку, здати заключну звітність і в повному обсязі розрахуватися з бюджетом за своїми зобов’язаннями.
Для зняття з обліку в органах ДФС фізичній особі необхідно:
- подати декларацію про майновий стан і доходи до органів ДФС, за місцем обліку, за останній базовий звітний період (у якій має відобразити винятково доходи від проведення підприємницької діяльності) протягом 30 календарних днів з дня проведення держреєстрації припинення (п.177.11 ст.177 Податкового кодексу України);
- подати до органів ДФС, за місцем обліку, Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (за формою № Д5 згідно з додатком 5 до Порядку, затвердженого наказом Мінфіну України від 14.04.15 № 435). Термін сплати за звітом настає в день його подання, відповідно єдиний внесок необхідно сплатити до дати подання звіту включно.
Головне управління ДФС у Донецькій області може призначити та провести документальну перевірку такої фізичної особи - платника податків за наявності підстав та з урахуванням строків давності, передбачених Податковим кодексом України. Для цього видається наказ та направлення на перевірку, які вручаються платнику податків.
Ознайомившись з направленням та отримавши наказ про проведення позапланової документальної перевірки СГД надає для проведення перевірки первинні документи, що використовувались в бухгалтерському обліку, регістри, фінансову, статистичну та іншу звітність, пов’язану з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів, виконанням вимог законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи.
За результатами проведеної перевірки підприємець отримує акт (довідку) перевірки, та забезпечує сплату визначених податкових зобов’язань (у разі встановлення порушень).
Після сплати усіх нарахованих платежів ГУ ДФС в області вносить відповідні записи до реєстру страхувальників із зазначенням дати та причини зняття з обліку платника єдиного внеску та проводить зняття фізичної особи – підприємця з податкового обліку. |
Пам’ятка фізичній особі-підприємцю з питань закриття підприємницької діяльності
Відповідно до пп.6 п.11.22 розділу XI Наказу Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 року (із змінами та доповненнями від 18.03.2016 року) після державної реєстрації припинення підприємницької діяльності у фізичної особи не припиняються її зобов’язання, що виникли під час провадження підприємницької діяльності, та не змінює строків, порядків виконання таких зобов’язань та застосування санкцій за їх невиконання. Цей статус накладає на неї обов’язок пройти документальну перевірку, здати заключну звітність і в повному обсязі розрахуватися з бюджетом за своїми зобов’язаннями.
Антикорупційний сервіс «Пульс»
Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» можна поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, попередити можливі корупційні та кримінальні правопорушення у сфері службової діяльності з боку посадових осіб територіальних органів ДФС, а також факти переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю, утворення черг на митних постах та пунктах пропуску, Центрах обслуговування платників. Телефон цілодобової лінії сервісу (044) 284-00-07. |
День Конституції (головного закону держави), що була прийнята 28 червня 1996 року, є українським загальнодержавним святом.
Вітаємо з загальнодержавним святом – Днем Конституції України!
Від щирого серця зичимо міцного здоров’я, бадьорості духа та впевненості у безхмарне конституційне майбутнє нашої спільної держави. Будьмо разом у процесі побудови демократичного громадянського суспільства. |
На виконання Програми соціально-економічного розвитку по Мангушській селищній раді на 2017 рік, що затверджена рішенням сесії 23.12.2016 року № 7/14-208, селищною радою проводяться роботи з ремонту доріг місцевого значення.Вже проведені роботи з поточного ремонту доріг по вулицях Маріупольська, Мурзи, Тітова, Білосарайська, Джерельна, Спортивна; частково відремонтовано тротуар по вулиці Поштовій. На виконання вищезазначених заходів селищною радою з місцевого бюджету виділено 920 тис. грн. Роботи з ремонту доріг продовжуються. У планах ради - проведення поточного ремонту доріг по вулицях Свободи, Академіка Возіанова, Щасливої, Пушкіна, Шкільної, Морських десантників, Паризької, Челюскіна, провулків Щасливого, Азовського;під'їзних доріг у житлових мікрорайонах "Поштовий" та "Центральний". |
Про прийняття працівника на роботу необхідно повідомляти до ДФС
Це передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року №413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу».
Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
- засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису;
- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.
Додатково повідомляємо, що повідомлення про прийняття працівника на роботу, надані до територіальних органів Державної фіскальної служби не за місцем обліку роботодавця або не за встановленою формою вважаються такими, що не подавалися.
З відповідними роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 301.01). |
Шахраї вкотре намагаються нажитись на суб’єктах господарської діяльності. Вони знову почали вимагати у платників гроші від імені податківців.
Мангуська ОДПІ просить суб'єктів господарювання бути обережними, не піддаватись на провокації.
У разі отримання інформації про вчинення протиправних дій особами, які представляються працівниками органів фіскальної служби або нібито від їх імені, просимо звертатись до правоохоронних органів або до антикорупційного сервісу ДФС України "Пульс" за телефоном: (044) 284-00-07.
Великі та середні підприємства звітують он-лайн
Платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації до органів фіскальної служби в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Податкова звітність з податку на додану вартість подається в електронній формі контролюючому органу всіма платниками цього податку з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
У разі припинення договору про визнання електронних документів з підстав, визначених законом, платник податків має право до складення нового договору подавати податкову звітність особисто або поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.
Сервіс ДФС - допомога для платників
Мангуська ОДПІ нагадує платникам податків про можливості роботи модернізованого електронного сервісу «Електронний кабінет платника». Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.
Зазначений сервіс реалізований у вигляді захищеного Інтернет-порталу. Працює безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Він має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача.
Щоб скористатися приватною частиною, платнику необхідно мати електронний цифровий підпис.
Скористатися зазначеним сервісом можуть всі платники податків: юридичні особи, фізичні особи-підприємці та фізичні особи, які проводять незалежну професійну діяльність, які мають доступ до Інтернету.
За допомогою даного сервісу платник податків має змогу:
• підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;
• переглядати особисту інформацією – перш за все, це реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки.
Крім того, за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника», платникам вперше надано можливість електронного листування з контролюючими органами. Для цього необхідно просто обрати податкову інспекцію чи митницю, зазначити вид листа, завантажити його та надіслати.
Для фізичних осіб (громадян) в Електронному кабінеті є можливість створення запиту щодо отримання відомостей про суми отриманих доходів та утриманих податків, що досить важливо в період призначення житлових субсидій та подання електронних декларацій. |
Умови призначення пенсії державним службовцям
Законом України "Про державну службу", який набув чинності з 1 травня 2016 року, збережено право на призначення пенсії відповідно до попереднього законодавства про держслужбу для осіб, які на день набрання чинності прийнятим Законом: мають не менш як 20 років стажу на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державної служби; займають посади державної служби та мають не менш як 10 років стажу на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державних службовців, у порядку, визначеному для осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців.
Право на призначення пенсії відповідно до статті 37 Закону за наявності страхового стажу у чоловіків 35 років, а у жінок 30 років, з урахуванням вищезазначеного стажу державної служби, якщо до набрання чинності новим Законом України "Про державну службу" не призначалася пенсія відповідно до Закону, мають:
- чоловіки, які досягли віку 62 роки. До досягнення зазначеного віку право на призначення пенсії мають чоловіки 1955 року народження і старші після досягнення ними 61 року - які народилися по 31 грудня 1954 р., 61 року 6 місяців - які народилися з 1 січня 1955 р. по 31 грудня 1955 р.;
- жінки, які досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування".
Пенсія державним службовцям призначається з дати звернення, але не раніше дати виникнення права, в розмірі 60 відсотків суми їх заробітної плати, до якої включаються всі види оплати праці, з якої сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, а особам, які на час звернення за призначенням пенсії не є державними службовцями, - заробітної плати працюючого державного службовця відповідної посади та відповідного рангу за останнім місцем роботи на державній службі, до якої включаються всі види оплати праці, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. При цьому посадовий оклад, надбавки за ранг та вислугу років враховуються в розмірах, установлених на день звернення за призначенням пенсії за останньою займаною посадою державної служби (або прирівняною до неї у разі відсутності у державному органі відповідних посад державної служби), а розмір виплат (крім посадових окладів, надбавок за ранг та вислугу років), що включаються в заробіток для обчислення пенсії, визначається за вибором того, хто звернувся за пенсією, за будь-які 60 календарних місяців роботи на посаді державної служби підряд перед зверненням за пенсією незалежно від наявності перерв починаючи з 1 травня 2016 року.
У разі коли станом на дату звернення в особи немає 60 календарних місяців роботи на посаді державної служби підряд перед зверненням за пенсією починаючи з 1 травня 2016 р., середньомісячна сума виплат (крім посадових окладів, надбавок за ранг та вислугу років) визначається за наявні місяці роботи починаючи з 1 травня 2016 р. В обох випадках, за бажанням особи, неповні місяці роботи на посаді державної служби враховуються як повні.
За бажанням осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців, і які на момент виходу на пенсію не перебувають на державній службі, розмір зазначених виплат визначається в середніх розмірах відносно визначених законодавством таких виплат за місяць, що передує місяцю звернення за призначенням пенсії, але не раніше травня 2016 р., за відповідною (прирівняною) посадою (посадами) за останнім місцем роботи на державній службі.
Державному службовцю, звільненому з державної служби у зв’язку із засудженням за умисне кримінальне правопорушення, вчинене з використанням свого посадового становища, або притягненням до адміністративної відповідальності за вчинене правопорушення, пов’язане з корупцією, пенсія призначається на загальних підставах.
|
12 липня 2017 року о 10:00 год. відбудеться сьоме чергове засідання виконавчого комітету селищної ради 7-го скликання. На порядок денний виносяться наступні питання:
1. Про результати виконання бюджету селищної ради за 1 півріччя 2017 року
2. Про результати виконання Програми соціально-економічного розвитку по Мангушській селищній раді за 1 півріччя 2017 року
3. Про підсумки роботи виконавчого комітету Мангушської селищної ради по організації особистого прийому громадян, зверненню громадян за 1 півріччя 2017 року
4. Про результати виконання делегованих повноважень відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» по селищній раді за 1 півріччя 2017 року
5. Про стан виконання контрольних документів виконавчого комітету селищної ради за 1 півріччя 2017 року
6. Про зняття з контролю рішень виконавчого комітету Мангушської селищної ради за 1 півріччя 2017 року
7. Про виконання Плану проведення заходів з підвищення рівня правової освіти населення смт.Мангуш за II квартал 2017 року та перше півріччя 2017 року
8. Про впорядкування адресного господарства
9. Різне |
УВАГА!
У зв’язку з встановленням стійкої сухої погоди та 5 класу пожежної небезпеки (надзвичайна небезпека) за умовами погоди, з метою запобігання виникненню лісових пожеж у лісових масивах області у період надзвичайної небезпеки у 2017 році
З А Б О Р О Н Е Н О:
Ø відвідування населенням хвойних насаджень;
Ø заїзд на територію лісового фонду (крім транзитних шляхів) транспортних засобів та інших механізмів, за винятком тих, що використовуються для лісогосподарської мети;
Ø розведення багать у лісі;
Ø випалювання трави та інших рослинних рештків на землях лісового фонду та інших земельних ділянках, що безпосередньо примикають до лісу (у тому числі проводити сільськогосподарські пали);
Ø палити, кидати у лісі непогашені сірники, недопалки, витрушувати з люльок гарячий попіл, крім місць, що обладнані для цієї мети;
Ø звалювати та спалювати у лісових насадженнях сміття, будівельні залишки, побутові та горючі відходи тощо. |
Шановні мешканці та гості селища Мангуш!
Мангушська селищна рада запрошує Вас прийняти участь у наступних заходах в рамках святкування Дня Молоді, які відбудуться 25 червня 2017 року :
- Кубок Мангушського району з футболу, початок о 10-00 год. , місце проведення - футбольне поле стадіону «Колос» смт Мангуш;
- Концерт Мангушського муніципального оркестру духової та естрадної музики під керівництвом І.І.Коломойця, початок о 20-00 годині, місце проведення - площа біля районного Будинку культури. |
|
|
 |
 |
Четвер, 2025 Лип 03, 08:56 Приветствую Вас Гость |
Праздники |  |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
|
 |
|