Категории раздела
Совет информирует [468]
Новости, события [263]
Новости / уведомления об обнародовании [27]
Конкурсные торги [80]
Місцеві вибори-2015 [2]
Распоряжения поселкового головы [0]
Финансово-экономическая деятельность [14]
Наш опрос
Как Вы нашли наш сайт?
Всього відповідей: 269
Погода
Ссылки

Форма входа
Главная » Статьи » Совет информирует

В категории материалов: 468
Показано материалов: 91-100
Страницы: « 1 2 ... 8 9 10 11 12 ... 46 47 »

Сортировать по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

11 липня 2018 року о 10-00 годині в приміщенні Мангушської селищної ради (смт.Мангуш, проспект Миру, буд. 66) відбудеться чергове 7-е засідання виконавчого комітету селищної ради з наступним порядком денним :

1. Про результати виконання бюджету селищної ради за 1 півріччя 2018 року

             Доповідає: Огунлух С.Ю., головний бухгалтер

2. Про результати виконання Програми соціально-економічного розвитку по Мангушській селищній раді за 1 півріччя 2018 року

            Доповідає: Баглай О.В., заступник селищного голови

3. Про підсумки роботи виконавчого комітету Мангушської селищної ради по організації особистого прийому громадян, зверненню громадян за 1 півріччя 2018 року

             Доповідає: Половникова Т.П., секретар виконкому

4. Про результати виконання делегованих повноважень відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» по селищній раді за 1 півріччя 2018 року

             Доповідає: Половникова Т.П., секретар виконкому

5. Про стан виконання контрольних документів виконавчого комітету селищної ради за 1 півріччя 2018 року

             Доповідає: Половникова Т.П., секретар виконкому

6. Про зняття з контролю рішень виконавчого комітету Мангушської селищної ради за 1 півріччя 2018 року

              Доповідає: Половникова Т.П., секретар виконкому

7. Про виконання Плану проведення заходів з підвищення рівня правової освіти населення смт.Мангуш за II квартал 2018 року та перше півріччя 2018 року

               Доповідає: Шайда І.М., головний спеціаліст-юрист

8. Про внесення змін до персонального складу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Мангушської селищної ради

               Доповідає: Половникова Т.П., секретар виконкому

9. Про впорядкування адресного господарства

                Доповідає: Половникова Т.П., секретар виконкому

10. Про впорядкування квартирного обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, що стосується дітей-сиріт та осіб з їх числа

                  Доповідає: Половникова Т.П., секретар виконкому

11. Різне

Совет информирует | Переглядів: 280 | Додав: Tata | Дата: 2018 Чер 06

Департаментом сім"ї, молоді та спорту Донецької облдержадміністрації оголошено обласний конкурс "Молода людина року", присвячений Дню молоді. Метою проведення конкурсу є відзначення та підтримка найбільш активних молодих людей за вагомий внесок у політичне, культурне, соціальне, студентське життя суспільства, стимулювання позитивних зрушень у молодіжному середовищі. Конкурсні пропозицих щодо участі у конкурсі приймаються до 15 червня 2018 року (включно) щодня, окрім суботи та неділі, з 09.00 до 18.00, за адресою: м.Краматорськ, вул.Богдана Хмельницького, 6, 4-й поверх, управління у справах сім"ї та молоді департаменту сім"ї, молоді та спорту облдержадміністрації (надавати паперовий та електронний варіант). Контактний тел.(0626)47-02-32, 095-062-06-88.

Совет информирует | Переглядів: 342 | Додав: Tata | Дата: 2018 Чер 06

Совет информирует | Переглядів: 283 | Додав: Tata | Дата: 2018 Чер 06

27 квітня 2018 року Урядом прийнята Постанова Кабінету Міністрів, яка регламентує деякі нові правила щодо нарахування субсидій. Ми хочемо донести їх до мешканців Мангушського району, щоб процес оформлення субсидій відбувався спокійно і без ажіотажу. Всі, хто має право на субсидію, отримають цей вид допомоги з 1 травня навіть в тому випадку, якщо оформлять її в кінці цього місяця.
Мешканцям Мангушського району, які отримують цю державну допомогу, потрібно звернутись до Мангушського управління соціального захисту населення: вул. Поштова,65 (2-43-69) для подання заяви та декларації.

Варто наголосити, що Мангушським УСЗН будуть надаватися запити:
- до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
- до Держприкордонслужби (про перетин державного кордону);
- до Територіального сервісного центру МВС (про наявність транспортних засобів);
- до Державної міграційної служби (перевірка документів, що посвідчує особу). 
Після отримання необхідної інформації і призначення житлових субсидій, управлінням соціального захисту населення буде проводитися перевірка та верифікація Міністерством фінансів України щодо надання достовірних даних, отриманих від осіб, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії.
Якщо будуть встановлені випадки надання недостовірної інформації субсидія припиняється, а кошти неправомірно отриманої субсидії повертаються до державного бюджету.
Для детальнішої інформації щодо призначення субсидії, слід звертатись до управління соціального захисту населення

Совет информирует | Переглядів: 271 | Додав: Tata | Дата: 2018 Чер 06

Суб"єктам господарювання, що здіснюють господарську діяльність у сфері громадського харчування на території смт.Мангуш, пропонуємо прийняти участь у семінарі "Обов"язки операторів ринку. Вимоги законодавства до закладів громадського харчування та малих виробників.Гнучкий підхід", який відбудеться 19 вересня 2018 року у м.Кроматорськ. Семінар проводиться Директоратом безпечності та якості харчової продукції Міністерства аграрної політики України спільно з Проектом, що фінансується ЄС "Вдосконалення системи контролю безпечності харчових продуктів в Україні". СПД, бажаючих взяти участь у семінарі, просимо звернутися до Мангушської селищної ради до секретаря виконкому Половникової Т.П. в термін до 19.05.2018 року.

Совет информирует | Переглядів: 289 | Додав: Tata | Дата: 2018 Чер 06

Головним управлінням ДФС у Донецькій області запроваджено тимчасові (до 30 грудня 2018 року) «гарячі» телефонні лінії «Реєстрація в ЄРПН» для надання платникам ПДВ інформаційно-консультаційних послуг з питань реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Телефони «гарячих» телефонних одноканальних ліній:

- Донецька область (ГУ ДФС у Донецькій області) (097) 1015977

- м. Бахмут, Бахмутський район (Бахмутське управління ГУ ДФС у Донецькій області) (06274) 4-60-12 (06274) 4-60-11

- м. Костянтинівка, Костянтинівський район (Костянтинівсько-Дружківське управління ГУ ДФС у Донецькій області) (06272) 2-84-82

- м. Дружківка (Костянтинівсько-Дружківське управління ГУ ДФС у Донецькій області) (06267) 4-57-39

- м. Краматорськ (Краматорське управління ГУ ДФС у Донецькій області) (06264) 3-58-30 (06264) 5-95-63 (0626) 44-25-42

- м. Покровськ, м. Мирноград, м. Новогродівка, м. Селидове, Покровський район (Покровсько-Добропільське управління ГУ ДФС у Донецькій області) (06239) 2-35-99

- м. Добропілля, Добропільський, Олександрівський райони (Покровсько-Добропільське управління ГУ ДФС у Донецькій області) (06277) 2-88-65

- м. Маріуполь (Маріупольське управління ГУ ДФС у Донецькій області) (095) 3836562 (098) 1244750

- м. Слов’янськ, м. Лиман, Слов’янський, Лиманський райони (Слов’янське управління ГУ ДФС у Донецькій області) (06262) 3-30-26 (0626) 62-13-36

- Волноваський район (Волновасько-Мангушське управління ГУ ДФС у Донецькій області) (06244) 4-21-26

- Мангушський, Нікольський райони (Волновасько-Мангушське управління ГУ ДФС у Донецькій області) (06297) 2-43-70

- Мар’їнський район (Мар’їнське управління ГУ ДФС у Донецькій області) (06278) 3-36-48

- м.Вугледар, Великоновосілківський район, (Мар’їнське управління ГУ ДФС у Донецькій області) (06273) 6-42-55

Графік роботи «гарячих» телефонних ліній: понеділок – четвер з 9 год. 00 хв. до 17 год. 30 хв. перерва в роботі – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв. п’ятниця з 9 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв. перерва в роботі – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв. В неробочі дні «гарячі» телефонні лінії не працюють.

Совет информирует | Переглядів: 257 | Додав: Tata | Дата: 2018 Чер 06

Совет информирует | Переглядів: 282 | Додав: Tata | Дата: 2018 Тра 23

Першотравневий районний військовий комісаріат проводить набір офіцерів запасу до звання капітан до 43 років, до звання підполковник до 50 років, та учасників АТО для працевлаштування на вакантні посади, а також набір кандидатів в Збройні Сили України для проходження військової служби за контрактом з числа громадян України віком від 18 до 40 років. Громадяни України віком до 55 років мають право для проходження військової служби за контрактом на строк 3 (три) роки, в особливий період. Збройні Сили України гарантують своїм військовослужбовцям гідну зарплату від 7000 грн. до 11000 грн.; гарантований правовий і соціальний захист; забезпечення продовольчим та речовим майном. За додатковою інформацією звертатися за адресою: Першотравневий РВК, смт. Мангуш, вул. Тітова, 75А, тел. (06297) 2-41-00, (095) 584-29-91.»

Совет информирует | Переглядів: 270 | Додав: Tata | Дата: 2018 Бер 19

Першотравневий районний військовий комісаріат проводить відбір кандидатів в вищі військові навчальні заклади і військові коледжі з числа цивільної молоді віком від 17 років до 21 року, військовозобов’язаних віком до 23 років, які мають повну загальну середню освіту, а також осіб, віком до 25 років, що мають базову вищу освіту. Навчання за рахунок видатків Державного бюджету (за державним замовленням).

Юнаки та дівчата, які мають відповідний рівень освіти та мають бажання вступити до вищих військових навчальних закладів Міністерства оборони України, під час відбору, юнаки (дівчата) проходять детальну військово-лікарську комісію, професійно-психологічний відбір, надають відповідні характеризуючи документи, які формуються у справу кандидата та направляються військовим комісаріатом до обраного юнаком (дівчиною) навчального закладу Міністерства оборони України.

За додатковою інформацією звертатися до Першотравневого районного військового комісаріату за адресою: смт. Мангуш, вул.Тітова, б.75-А, тел.(06297) 2-41-00, 095-584-29-91, 093-204-64-62.

Більш детально за посиланням http://mangush.at.ua/publ/zaproshuemo_na_navchannja/1-1-0-812.

Совет информирует | Переглядів: 289 | Додав: Tata | Дата: 2018 Бер 19

         У Мангуській ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області надали роз'яснення в частині отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді (далі – відомості про доходи) та отримати відомості про доходи в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП), а також підготувати, заповнити та надіслати в електронному вигляді до контролюючих органів декларацію про майновий стан і доходи.

         Як зазначив в.о. начальника Мангуської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області Олександр Курочкін в рамках кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців громадяни можуть скористатися сервісом «Електронний кабінет». За допомогою меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету та «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності» фізична особа – платник податків може сформувати «Запит про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи/декларації про доходи та витрати осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій» (далі – Запит) виключно для отримання інформації про себе.

         Запит формується фізичними особами – платниками податків з використанням електронного цифрового підпису фізичної особи, що сертифікований у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів (далі – АЦСК).

        При цьому ознайомитись з порядком отримання відомостей про доходи за допомогою «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності» можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: Головна/Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді (http://sfs.gov.ua/fizichnim-osobam/vidomosti-doxid).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Після входу до Електронного кабінету необхідно ввійти до його приватної частини. Для цього необхідно:                       

- увійти до Електронного кабінету за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua або через офіційний веб-портал ДФС;

- обрати відповідний АЦСК;

- обрати особистий електронний ключ, вибравши відповідний файл з електронного носія (USB – накопичувач, СD/DVD диск) або у відповідному каталозі на персональному ПК (Key- 6.dat);

- вказати пароль захисту та натиснути «Зчитати». Після того, як ключ буде успішно завантажено, натиснути «Увійти».

Для створення Запиту необхідно в меню «Заяви, запити для отримання інформації» обрати Запит. У запропонованій формі Запиту необхідно заповнити всі поля виділені блакитним кольором. Слід зазначити, що фізичні особи – платники податків, які отримали паспорт нового зразка, де вказано лише номер паспорта (серія відсутня), при заповненні поля «Реквізити паспортного документу» Запиту зазначають лише номер паспорта. Після заповнення необхідно натиснути «Підписати та надіслати» або «Зберегти чернетку» та «Підписати та надіслати». Якщо при заповненні Запиту були допущені помилки або не заповнено всі обов'язкові реквізити, система напише «Помилка», та виділить рожевим кольором відповідні поля. Необхідно виправити помилки та знову натиснути «Підписати та надіслати». Процедура підпису така ж сама, як і процедура входу в особистий кабінет. Далі система запропонує обрати спосіб отримання інформації. Наприклад: «Електронний кабінет». Відправлений Запит можна переглянути у розділі «Вхідні/вихідні документи» в приватній частині особистого кабінету. Після обробки Запиту до особистого Електронного кабінету надходить повідомлення (відповідь на Запит). Натиснувши на це повідомлення відкривається інформація про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, яка замовлялася. Інформацію можна переглянути, зберегти або надрукувати. Слід зазначити, що відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (за кожний квартал), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 50 днів після його закінчення.

Совет информирует | Переглядів: 295 | Додав: Tata | Дата: 2018 Бер 01

Вівторок, 2025 Лип 01, 09:19
Приветствую Вас Гость
Поиск
Курсы валют,услуги

Праздники
Праздники Украины
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0