Категории раздела
Совет информирует [468]
Новости, события [263]
Новости / уведомления об обнародовании [27]
Конкурсные торги [80]
Місцеві вибори-2015 [2]
Распоряжения поселкового головы [0]
Финансово-экономическая деятельность [14]
Наш опрос
Как Вы нашли наш сайт?
Всього відповідей: 268
Погода
Ссылки

Форма входа
Главная » Статьи » Совет информирует

Управління ПФУ в Мангушському р-ні Донецької області

До уваги внутрішньо переміщених осіб

      Пенсіонерам, які переселилися з районів тимчасово непідконтрольних українській владі для продовження виплати пенсії за місцем фактичного перебування (проживання) необхідно стати на облік як внутрішньо переміщена особа в місцевому управлінні соціального захисту населення за місцем перебування та отримати відповідну довідку.

      Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509 (зі змінами, які внесені постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 №79). Довідка є документом, який видається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і змушені були покинути своє постійне місце проживання в населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження.
       Для отримання довідки повнолітня особа, яка переміщується, звертається особисто або через законного представника із заявою про взяття на облік, форму якої затверджено Міністерством соціальної політики України, до місцевого управління соціального захисту населення.
       У разі коли особа, яка переміщується, розміщується регіональним штабом з питань, пов’язаних із соціальним забезпеченням переміщених осіб, заява подається посадовій особі уповноваженого органу, залученій в установленому порядку до участі в роботі регіонального штабу.
        Для продовження виплати пенсії після переїзду необхідно особисто звернутися до управління Пенсійного фонду України в районі (місті, районі у місті), де пенсіонер фактично перебуває (проживає), надати заяву про запит пенсійної справи (з зазначенням способу виплати пенсії та необхідних банківських реквізитів) та довідку про взяття на облік в місцевому управлінні соціального захисту населення.
       До заяви додаються копії документів, що посвідчують особу пенсіонера (паспорта та пенсійного посвідчення), а також копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (за наявності).
       Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 14.03.2016 р №167 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» з 01.08.2016 р «Ощадбанк» виготовляє електронні пенсійні посвідчення та проводить обмін існуючих платіжних карток на такі картки. Виготовлення електронних пенсійних посвідчень здійснюється виключно у разі звернення клієнта і є безкоштовним для нього. Для отримання електронного пенсійного посвідчення (ЕПП) пенсіонерам – внутрішньо переміщеним особам – необхідно звернутись до Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання та написати заяву на виготовлення ЕПП. Надати до Пенсійного фонду паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера та довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, фотокартки 2 шт розміром 3*2,5 см.

 

Категория: Совет информирует | Добавил: Tata (2017 Лип 13)
Просмотров: 246 | Рейтинг: 0.0/0
П`ятниця, 2024 Кві 26, 02:26
Приветствую Вас Гость
Поиск
Курсы валют,услуги

Праздники
Праздники Украины
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0