Категории раздела
Совет информирует [468]
Новости, события [263]
Новости / уведомления об обнародовании [27]
Конкурсные торги [80]
Місцеві вибори-2015 [2]
Распоряжения поселкового головы [0]
Финансово-экономическая деятельность [14]
Наш опрос
Как Вы нашли наш сайт?
Всього відповідей: 268
Погода
Ссылки

Форма входа
Главная » Статьи » Совет информирует

Реєстрація місця проживання

З 4 квітня 2016 року змінилися правила і процедура реєстрації місця проживання

З 4 квітня 2016 вступив в дію Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг». Згідно з цим Законом повноваження в сфері реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації фізичних осіб делегуються органам місцевого самоврядування: виконавчому органу сільської, селищної або міської ради, сільському голові.

      Постановою КМУ № 207 затверджено нові правила реєстрації місця проживання громадян України. 

        Громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов'язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації і прибуття на нове місце проживання зареєструватися.         Батьки або інші законні представники зобов'язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом 3-х місяців з дня державної реєстрації його народження.  

      Відомості про реєстрацію / зняття з реєстрації місця проживання вносяться в:

 Паспорт громадянина України,

 Тимчасове посвідчення громадянина України,

 Вид на проживання,

 Посвідчення біженця,

 Посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту,

 Посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист. 

       А відомості про реєстрацію місця перебування вносяться в довідку про звернення за захистом в Україні, шляхом проставлення в ній відповідного штампа реєстрації місця проживання / перебування особи.

      Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:

 заяву встановленої форми;

 документ, до якого вносяться відомості про місце проживання. 

        Якщо дитина не досягла 16 років, подається свідоцтво про народження;

 квитанцію про сплату адміністративного збору;

 документи, що підтверджують:

   - Право на проживання в житлі: ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення в житлове приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або право власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання здійснюється за згодою власника / співвласників житла, наймача і членів його сім'ї;

- Право на перебування або взяття на облік у спеціалізованому соціальному закладі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи: довідка за формою згідно з додатком 9, копія свідоцтва про постановку на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики;

- Проходження служби у військовій частині, адреса якої вказується при реєстрації: довідка про проходження служби, видана командиром військової частини за формою, згідно з додатком 10 (для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби).військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);заяву про зняття з реєстрації місця проживання за встановленою формою (у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно зі зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).  

     Забороняється вимагати для реєстрації місця проживання інші документи.  

    Орган реєстрації відмовляє в реєстрації / зняття з реєстрації місця проживання, якщо:

 особа не подала необхідні документи або інформацію;

 в наданих документах містяться недостовірні відомості або надані документи є недійсними;

 звернулась особа, яка не досягла 14 років.   

      Особи, які не проживають за місцем реєстрації більше 1 місяця, зобов'язані письмово повідомити до відповідного органу реєстрації про своє місцезнаходження якщо:

 мають невиконані майнові зобов'язання, накладені в адміністративному порядку чи за рішенням суду,

 призиваються на строкову військову службу і не мають відстрочки,

 беруть участь в судовому процесі в будь-якій якості.  

     Якщо при подачі документів буде встановлено, що особа звернулася після закінчення 30 календарних днів після зняття з реєстрації попереднього місця проживання, подало для реєстрації недійсний паспорт громадянина України, то працівник органу реєстрації складає на нього адміністративний протокол за вчинення правопорушення, визначеного в статті 197 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення».

Категория: Совет информирует | Добавил: Tata (2016 Тра 12)
Просмотров: 252 | Рейтинг: 0.0/0
П`ятниця, 2024 Кві 26, 17:27
Приветствую Вас Гость
Поиск
Курсы валют,услуги

Праздники
Праздники Украины
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0