Категории раздела
Совет информирует [343]
Новости, события [191]
Новости / уведомления об обнародовании [20]
Конкурсные торги [80]
Місцеві вибори-2015 [2]
Распоряжения поселкового головы [0]
Наш опрос
Как Вы нашли наш сайт?
Всего ответов: 209
Погода
Ссылки

Форма входа
Главная » Статьи » Совет информирует

Мангуська ОДПІ інформує

Зміни у проведенні зустрічних звірок

Кабінет Міністрів України постановою від 29.03.2017р. №193 вніс зміни до Порядку проведення контролюючими органами зустрічних звірок, затвердженого власною постановою від 27.12.2010 р. № 1232.

Зокрема, змінами передбачено, що зустрічна звірка полягає у зіставленні даних, отриманих від платників податків та інших суб’єктів інформаційних відносин, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з’ясування повноти їх відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки проводяться з метою отримання податкової інформації, необхідної у зв’язку з проведенням перевірок платників податків.

У разі необхідності проведення зустрічної звірки контролюючий орган (ініціатор) надсилає контролюючому органу (виконавцю), до компетенції якого віднесено реалізацію повноважень щодо здійснення податкового контролю стосовно суб’єкта господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження даних, отриманих від платника податків та інших суб’єктів інформаційних відносин.

Зустрічна звірка може бути проведена контролюючим органом (ініціатором) самостійно, якщо здійснення податкового контролю щодо цього суб’єкта господарювання віднесено до його компетенції.

За результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка у двох примірниках, яка підписується суб’єктом господарювання або його законним представником і посадовими особами контролюючого органу, які її проводили, та реєструється у контролюючому органі. Один примірник довідки у 10-денний строк вручається особисто суб’єкту господарювання або його представнику під розписку або надсилається у порядку, визначеному ст. 42 Податкового кодексу.

ЗМІНИ В РЕЄСТРАЦІЇ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ ТА РОЗРАХУНКІВ КОРИГУВАННЯ В ЄРПН.

01квітня 2017 року набрали чинності підпункти 4 і 5 пункту 94 розділу I Закону України від 20 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі – Закон № 1797) щодо змін до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) в частині зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та щодо доповнення пунктом 201.16 статті 201 Кодексу відповідно.

А саме, пунктом 201.16 статті 201 Кодексу передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 Кодексу.

При цьому на виконання вимог підпункту 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 Кодексу 31.03.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 190 «Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації» (далі – Постанова).

Разом з цим відповідно до пункту 57 підрозділу 2 розділу XX Кодексу період з 1 квітня 2017 року до 1 липня 2017 року є перехідним періодом, протягом якого процедура, визначена пунктом 201.16 статті 201 Кодексу, здійснюється без фактичного зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН.

З оновленим текстом Кодексу та Постановою можна ознайомитись
скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://
zir.sfs.gov.ua).

Зміни у Порядку погашення податкового боргу

Мангуська ОДПІ інформує платників податків щодо законодавчих змін у частині погашення податкового боргу, які діють з 1 січня 2017 року

1. Збільшено суму податкового боргу, менше якої право податкової застави не застосовується.

Пунктом 89.2 Податкового кодексу України встановлено, що право податкової застави не застосовується, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

  1. Змінено норму кодексу щодо стягнення коштів з рахунків платників податків.

Пунктом 95.5 Податкового кодексу України передбачено: якщо податковий борг виник у результаті несплати грошового зобов'язання та/або пені, визначених платником податків у податковій декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу в установлені цим ПКУ строки, стягнення коштів за рахунок готівки, що належить такому платнику податків, та/або коштів з рахунків такого платника у банках здійснюється за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу без звернення до суду, за умови якщо такий податковий борг перевищує 5 мільйонів гривень та не сплачується протягом 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку його сплати, та відсутні зобов'язання держави щодо повернення такому платнику податків помилково та/або надміру сплачених ним грошових зобов'язань.

3. Змінено порядок надання розстрочення грошових зобов’язань (податкового боргу).

Пунктом 100.11 Податкового кодексу України визначено: якщо сума грошового зобов'язання чи податкового боргу, заявлена до розстрочення, відстрочення, становить 1 млн гривень і більше, розстрочення, відстрочення надається лише за умови передачі та перебування у податковій заставі майна платника податків, балансова вартість якого дорівнює або перевищує заявлену до розстрочення, відстрочення суму грошового зобов'язання.

ПРО РОБОТУ ЕЛЕКТРОННОГО РЕЄСТРУ ВІДШКОДУВАННЯ ПДВ

Мангуська ОДПІ інформує, що Міністерство фінансів України (далі – Мінфін) на офіційному веб-порталі повідомило про запуск 01.04.2017 електронного Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість (далі – Реєстр).

У повідомленні на офіційному веб-порталі щодо стану запуску Реєстру станом на 04.04.2017 Мінфін зазначив, що Реєстр працює. Платники можуть в онлайн-режимі моніторити інформацію щодо своїх заявок на повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ. Також повідомлено, що зараз тривають роботи по виявленню технічних помилок та їх усуненню.

Нагадуємо, що Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, який затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 25.01.2017 №26 (далі – Постанова №26), набрав чинності з 01.04.2017.

Постановою №26, з урахуванням норм Податкового кодексу України, передбачено:

- формування та ведення одного Реєстру на підставі баз даних ДФС та Казначейства;

- визначення чітких даних, які відносяться до такого Реєстру;

- автоматичне внесення заяв до Реєстру, що здійснюється протягом операційного дня у хронологічному порядку їх надходження;

- щоденне оприлюднення Реєстру на офіційному веб-сайті Мінфіну, крім інформації про реквізити поточного рахунка платника податку для перерахування бюджетного відшкодування. Оновлення даних Реєстру не здійснюється у вихідні, святкові та неробочі дні.

НОВИЙ ПОРЯДОК ВІДШКОДУВАННЯ ПДВ

Мангуська ОДПІ інформує, що 1 квітня 2017 року набув чинності Порядок інформаційної взаємодії Міністерства фінансів України з Державною фіскальною службою України та Державною казначейською службою України в процесі формування Реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, затверджений наказом Мінфіну від 03.03.2017 № 326.

Формування Реєстру та оприлюднення Реєстру здійснюватиметься щодня (крім вихідних, святкових та неробочих днів) на підставі баз даних ДФС та Казначейства з урахуванням хронологічного порядку надходження заяв про повернення сум бюджетного відшкодування. ДФС до 10-ї години (крім вихідних, святкових та неробочих днів) вносить до Реєстру інформацію, визначену пп. 200.7.1 Податкового кодексу України та п. 4 Порядку №26, за попередній робочий день.

З метою реалізації механізму автоматичного узгодження суми бюджетного відшкодування ПДВ, ДФС при внесенні до Реєстру заяви про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, також вносить інформацію про дату закінчення граничного строку проведення камеральної перевірки, яка є датою узгодження суми відшкодування. ДФС вносить до Реєстру інформацію щодо дати та суми узгодження бюджетного відшкодування на наступний робочий день після виникнення такого випадку. Сума бюджетного відшкодування вважається узгодженою та в автоматичному режимі відображається в Реєстрі на наступний робочий день після виникнення такого випадку.

ДФС при внесенні інформації до Реєстру про узгоджені суми бюджетного відшкодування одночасно вносить інформацію щодо платіжних реквізитів, необхідних для перерахування сум бюджетного відшкодування на поточні банківські рахунки платників податку в обслуговуючому банку та/або на бюджетні рахунки для перерахування у рахунок сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу таких платників податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету.

ЄСВ при укладення цивільно-правового договору

Якщо працівник підприємства, перебуваючи у трудових відносинах з роботодавцем, одержує дохід у вигляді заробітної плати та виконує роботу (надає послуги) відповідно до цивільно-правового договору, отримуючи винагороду, то до бази нарахування ЄСВ за звітний місяць включаються як заробітна плата (дохід), так і сума винагороди.

При цьому, якщо база нарахування ЄСВ буде меншою за розмір мінімальної зарплати, то ЄСВ розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати та ставки ЄСВ у розмірі 22 %.

Якщо працівник отримує дохід у вигляді винагороди за договором цивільно-правового характеру, який не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, ЄСВ нараховується виходячи з розміру 22 % на фактично нараховану винагороду за договором цивільно-правового характеру незалежно від її розміру, але з урахуванням максимальної величини бази нарахування.

СЕРВІС «ПУЛЬС»

З метою подолання корупції в лавах Державної фіскальної служби України, на ліквідування перешкод, що заважають здійснювати підприємницької діяльності та усунення складнощів у спілкуванні із посадовими особами у відомстві функціонує єдиний антикорупційний сервіс - «Пульс».

Сервіс «Пульс» - це гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044)284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.

Категория: Совет информирует | Добавил: Tata (2017 Апр 13)
Просмотров: 39 | Рейтинг: 5.0/1
Вторник, 2017 Окт 17, 05:51
Приветствую Вас Гость
Поиск
Курсы валют,услуги

Праздники
Праздники Украины
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0