Мангушская ОГНИ информирует - Совет информирует - Совет информирует - Сайт Мангушского поселкового совета
Категории раздела
Совет информирует [251]
Новости, события [161]
Новости / уведомления об обнародовании [16]
Конкурсные торги [80]
Місцеві вибори-2015 [2]
Наш опрос
Как Вы нашли наш сайт?
Всего ответов: 189
Погода
Ссылки

Форма входа
Главная » Статьи » Совет информирует

Мангушская ОГНИ информирует

Порядок подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування

Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році" внесені зміни до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" стосовно ставки єдиного внеску.

З 1 січня 2016 року для роботодавців, фізичних осіб – підприємців, та інших платників, єдиний внесок встановлений у розмірі 22 відсотки до бази нарахування.

На даний час до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 N 435, готуються зміни, де будуть враховані всі нововведення, що відбулися з 1 січня 2016 року.

До затвердження нової форми звітності платникам необхідно подавати Звіт, як за звітні періоди 2016 року, так і за попередні звітні періоди до 2016 року (несвоєчасно подані) за формою згідно з додатком 4 до Порядку N 435, що діяла з 01.05.2015 року, із заповненням всіх обов'язкових реквізитів.

Незважаючи на введення єдиної ставки єдиного внеску для всіх видів доходу, рядки в таблиці 1 Звіту необхідно заповнювати у розрізі видів доходу.

Суми нарахованого єдиного внеску необхідно відображати у рядках таблиці 1 Звіту за видами доходу, але розраховувати за новою ставкою 22 відсотки, крім:

- підприємств, установ і організацій для працюючих інвалідів - 8,41 відсотка;

- підприємств та організацій всеукраїнських громадських організацій інвалідів, зокрема товариств УТОГ та УТОС - 5,3 відсотка;

- підприємств та організацій громадських організацій інвалідів (за умов, визначених частиною чотирнадцятою статті 8 Закону N 2464) для працюючих інвалідів - 5,5 відсотка.

Також починаючи зі звітного періоду січня 2016 року утримання єдиного внеску із нарахованого доходу застрахованих осіб скасовано. Цей показник не зазначається при заповненні Звіту (рядки 5, 5.1 - 5.6 у таблиці 1 Звіту). Також не відображається нарахований дохід, з якого утримується єдиний внесок (рядки 4, 4.1 - 4.4 таблиці 1 Звіту). Відповідно у таблиці 6 Звіту не заповнюється реквізит 20 "Сума утриманого єдиного внеску за звітний місяць (із заробітної плати / доходу)".

Порядок заповнення звітності платниками єдиного внеску роз’яснений листом ДФС України від 28.01.2016р. №2844/7/99-99-17-03-01-17.

З 01.03.2016 року запроваджується система електронного адміністрування реалізації пального

З 01.03.2016 року передбачено запровадження системи електронного адміністрування реалізації пального та електронної акцизної накладної під час реалізації пального.
Також передбачено обов’язкову реєстрацію як платників акцизного податку осіб, що провадять реалізацію пального, до початку здійснення такої реалізації та ведення ДФС України реєстру платників акцизного податку з реалізації пального.  
Одиницею обліку обсягів пального в системі електронного адміністрування реалізації пального є літри, приведені до температури 15° C.

Сума акцизного податку визначається за ставкою, що встановлена на дату реалізації пального, та курсом НБУ, що діє на перший день кварталу, в якому здійснюється реалізація пального.

Установлено нові штрафи, пов’язані із запровадженням акцизної накладної та електронного адміністрування реалізації пального:  

- за порушення платниками акцизного податку граничних строків реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних — від 2% до 40% суми акцизного податку в залежності від термінів порушення;    

-  за відсутність з вини платника акцизного податку реєстрації акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних/розрахунку коригування протягом більш як 120 календарних днів після дати, на яку платник податку зобов’язаний скласти акцизну накладну/розрахунок коригування, — 50% суми акцизного податку.

Зазначений порядок передбачений ст. 120 2 ст. 231, ст..232 Податкового кодексу України (зі змінами внесеними Законом України від 24.12.15 №909-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році").    

На "Пульс" звернулося 23 платника податків Донецької області

Саме стільки телефонних дзвінків від платників податків Донецького регіону надійшло на антикорупційний сервіс ДФС України у січні 2016 року. Оператори "гарячої" телефонної лінії" не тільки приймають звернення, але і повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.

Тематика, з якої найчастіше звертаються платники податків, стосується подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 9  питань, про організацію роботи органів ДФС – 9, щодо системи електронного адміністрування ПДВ  – 5.

  ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що  сервіс ДФС «Пульс» створений для оперативного реагування на скарги і звернення громадян та суб’єктів господарювання щодо некоректного ставлення, перевищення повноважень або неякісного обслуговування працівниками служби. Телефон «Пульсу» (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Донеччина: в рамках операції «Акциз-2016» з незаконного обігу вилучено товарів на суму більш ніж 3 млн. гривень

Головним управлінням ДФС у Донецькій області проводиться комплекс широкомасштабних організаційно-практичних заходів «Акциз-2016» щодо протидії незаконному виготовленню та обігу підакцизних товарів. Дії співробітників, в рамках цієї операції, направлені на постійний моніторинг ринку товарів даної групи та запобігання розповсюдження фальсифікату.

Так, з початку січня поточного року вилучено з незаконного обігу підакцизних товарів на суму 3,1 млн. грн., у тому числі алкогольних напоїв на суму 1,8 млн. грн., тютюнових виробів на суму 1,2 млн. гривень. Також  внесено до ЄРДР 4 кримінальних провадження  по  ст. 204 Кримінального кодексу України (Незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів).

Від платників Мангуської ОДПІ до бюджету надійшло майже 4 млн. грн. єдиного соціального внеску

Протягом січня 2016 року суб’єкти господарювання, які перебувають на обліку в Мангуській ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області, сплатили 3,7 млн.грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Платники Першотравневого району сплатили 1,6 млн.грн., платники Володарського району сплатили - 2,1 млн.грн

Нагадаємо, що на веб-порталі Міністерства ДФС України працює он-лайн сервіс «Реєстр страхувальників», завдяки якому платники єдиного внеску можуть оперативно отримати дані про взяття на облік, реєстраційний номер платника єдиного внеску.

Для отримання інформації з Реєстру страхувальників достатньо знати ім’я, прізвище та по батькові платника, його податковий номер або серію та номер паспорта.

Роман Насіров: Ми визначили чіткі критерії оцінки роботи керівних осіб служби

Про одну з основних складових реформи фіскальної служби – кадрове оновлення йшла мова 15 лютого, під час прес-конференції Голови ДФС Романа Насірова та директора Департаменту кадрової політки та роботи з персоналом ДФС Олени Кропив’янської.

За словами Голови ДФС, основним завданням кадрової реформи було не просто скорочення кількості працівників, але й залучення до роботи у службі найкращих з них, особливо серед керівників усіх рівнів, які забезпечать імплементацію реформ та зроблять зміни незворотними.

Для об’єктивної оцінки кадрового потенціалу було проведено тестування із залученням найкращих HR-експертів. За цей час опитування пройшли майже 900 керівників центрального апарату та територіальних органів. 

«За результатами тестування відмінні та задовільні показники мають 49% опитаних. При цьому найкращі з них були у людей, призначених на посади протягом останніх 4-5 місяців. За результатами тестування сформовано резерв на позиції управлінців. Не пройшли тест на благонадійність 39% тих, хто проходив опитування», – зазначив Роман Насіров. 

Кандидати на керівні посади відбиралися за такими критеріями як професіоналізм, лідерство та благонадійність. Ці критерії розроблені Виконавчим комітетом, який був створений в ДФС за ініціативою МВФ, для прозорості та об’єктивності процедури призначень в оновлену структуру служби. 

Категория: Совет информирует | Добавил: Tata (2016 Фев 17)
Просмотров: 49 | Рейтинг: 5.0/1
Воскресенье, 2016 Дек 04, 18:15
Приветствую Вас Гость
Поиск
Курсы валют,услуги

Праздники
Праздники Украины
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0