Мангушская ОГНИ информирует - Совет информирует - Совет информирует - Сайт Мангушского поселкового совета
Категории раздела
Совет информирует [251]
Новости, события [161]
Новости / уведомления об обнародовании [16]
Конкурсные торги [80]
Місцеві вибори-2015 [2]
Наш опрос
Как Вы нашли наш сайт?
Всего ответов: 189
Погода
Ссылки

Форма входа
Главная » Статьи » Совет информирует

Мангушская ОГНИ информирует

ПОРЯДОК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ПОСАДОВИМИ ОСОБАМИ МАНГУСЬКОЇ ОДПІ

Особа, яка має пропозиції чи зауваження, потребує допомоги у вирішенні питань, які належать до повноважень фіскального відомства, може звернутись до податкової інспекції (смт. Мангуш,  вул. Леніна, б. 75).

Прийом громадян посадовими особами Мангуської ОДПІ відбувається за попереднім записом особисто або телефоном (06297) 2-43-54 за 5 робочих днів, до визначеного за графіком дня прийому тієї чи іншої посадової особи.

Порядок реєстрації РРО в органах ДФС

Мангуська ОДПІ повідомляє про процедуру реєстрації в органах ДФС реєстраторів розрахункових операцій.

Насамперед слід мати на увазі, що здійснення реєстрації РРО в податковій інспекції проводиться лише після укладання договору на сервісне обслуговування з Центром сервісного обслуговування. До речі, модель контрольно-касового апарату має відповідати переліку РРО, включених до Державного реєстру РРО, який розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України. Центр сервісного обслуговування повинен мати договір з виробником або постачальником саме цієї модифікації касового апарату, щодо якого укладається договір.

Для реєстрації РРО суб’єкт господарювання звертається до органу ДФС за основним місцем обліку платника. Також є можливість зареєструвати РРО за місцезнаходженням своїх відокремлених підрозділів, які розташовані в іншій територіальній одиниці.

Порядок подачі заявок, перелік необхідних для реєстрації документів затверджено наказом Міндоходів від 28.08.2013р. № 417. Реєстрація РРО в органах ДФС проводиться протягом трьох робочих днів.

Про Державний реєстр розрахункових операцій

Наказом Державної фіскальної служби від 09.07.2015 №485 «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій» визначено перелік моделей реєстраторів розрахункових операцій, їх модифікацій, які відповідають вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, пройшли державну сертифікацію і дозволені для застосування під час здійснення розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. 

ДФС надано пропозиції щодо удосконалення системи електронного адміністрування ПДВ

Система електронного адміністрування ПДВ може бути удосконалена. Відповідний законопроект (№2173а від 30.06.2015), який передбачає внесення змін до Податкового кодексу, вже зареєстрований у Верховній Раді України.

 Зміни були підготовлені за результатами засідань робочої групи, створеної при Міністерстві фінансів України за участі представників ДФС та бізнес-спільноти, а також засідань у Комітеті Верховної Ради України з питань податкової та митної політки за участі народних депутатів.

«Метою законопроекту є удосконалення системи електронного адміністрування ПДВ за пропозиціями бізнесу та виправлення помилок платників, допущених під час роботи системи в тестовому режимі», – пояснює директор Департаменту методологічної роботи з питань оподаткування ДФС Неля Привалова.

Законопроект спрямований на врегулювання низки питань. Так, зокрема, відповідно до спецрежиму оподаткування суми ПДВ сільськогосподарських товаровиробників не підлягають сплаті до бюджету, а підлягають перерахуванню на їх спеціальні рахунки. Таким суб’єктам пропонується відкриття додаткових електронних рахунків, кошти з яких автоматично перераховуватимуться на спеціальні рахунки таких платників у день їх зарахування на електронний рахунок. Це дозволить с/г товаровиробникам уникнути «заморожування» коштів, оскільки на сьогодні кошти на спеціальні рахунки таких товаровиробників перераховуються після подання податкової декларації.

Також пропонується скасувати реквізити податкової накладної, які втратили актуальність у зв’язку із запровадженням системи електронного адміністрування ПДВ, що скоротить час платникам на заповнення податкової накладної.

Система електронного адміністрування ПДВ дозволяє платникам ПДВ – покупцям отримувати податкові накладні з ЄРПН. Законопроектом пропонується закріпити право покупців відображати податковий кредит по таким податковим накладним.

Крім того, передбачається можливість складання раз на місяць зведених податкових накладних у разі здійснення постачання товарів/послуг, що має безперервний або ритмічний характер (постачання тепла газу, електроенергії, послуг зв’язку тощо). Це, у свою чергу, скоротить кількість податкових накладних та зменшить відволікання обігових коштів платників ПДВ.

Водночас для зменшення відволікання обігових коштів платників при роботі системи електронного адміністрування в повноцінному режимі пропонується продовжити з 15 до 31 календарного дня строки реєстрації податкових накладних, складених протягом трьох місяців роботи системи на постійній основі.

Для забезпечення коректного формування з 1 липня показника суми податку, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в ЄРПН, пропонується передбачити його „обнуління” та включити до нього:

- суми середньомісячного розміру сум податку, задекларованих платником до сплати до бюджету та погашених за останні 12 звітних місяців/4 квартали (т.з. „овердрафт”);

- суми помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань з податку на додану вартість станом на 01.07.2015;

- суми від’ємного значення, непогашеного станом на 01.07.2015;

- залишку коштів на електронному рахунку платника.

Це дозволить прибрати з системи електронного адміністрування ПДВ фіктивні суми податку, які були „затягнуті”  в систему платниками протягом тестового режиму та виправити помилки платників.

 «Усі зміни, викладені у законопроекті, спрямовані на покращення роботи системи електронного адміністрування ПДВ та підвищення сервісу обслуговування платників податків», – підкреслила Неля Привалова. 

Податковою міліцією Донецької області ліквідовано  міжрегіональний конвертаційний  центр

Податковою міліцією  ГУ ДФС у Донецькій області спільно з прокуратурою Донецької області та УСБУ у Донецькій області викрито та припинено діяльність міжрегіонального конвертаційного центру, ділки  якого використовували фіктивні СПД зареєстровані у м. Маріуполі, у м. Дніпропетровську, у м. Києві.

09 липня на підставі ухвал слідчого судді одночасно проведено 2 обшуки у м. Маріуполі,  9 обшуків у м. Дніпропетровську у  офісах конвертаційного центру та місцях мешкання фігурантів.

В ході обшуків виявлено та вилучено фактичні докази злочинної діяльності, бухгалтерські документи, комп'ютерну техніку, грошові кошти, 154 печатки підприємств, які входили до складу конвертаційного центру, а також гербові печатки податкових інспекцій м. Києва та м. Дніпропетровська, одна печатка банківської установи.

Накладено арешти на рахунки підприємств з ознаками фіктивності в 6 банках. На рахунках вже заблоковано близько 1 млн. грн. грошових коштів, інформація з банків оновлюється.

Вирішується питання про додаткову реєстрацію кримінальних проваджень за ст. 191 (привласнення майна шляхом зловживання службовим становищем), ст.205 (фіктивне підприємництво), ст.209 (легалізація доходів, одержаних злочинним шляхом) та 364 (зловживання службовим становищем) Кримінального кодексу України відносно організаторів та учасників злочинної діяльності, розкрадачів державних коштів.

Злочинцям загрожує відповідальність у вигляді позбавлення волі на строк до п’ятнадцяти років з конфіскацією коштів та майна, одержаних злочинним шляхом.

Податковою міліцією Донеччини зруйновано незаконну схему на ринку металобрухту

Співробітниками податкової міліції ГУ ДФС у Донецькій області сумісно з прокуратурою Донецької області проведеними заходами встановлені та задокументовані факти порушень норм діючого законодавства рядом СПД Донецької та Запорізької області при здійсненні господарської діяльності у сфері торгівлі металобрухтом, який у подальшому  реалізувався на адресу іноземних СПД та вивозився на територію Туреччини.

Дії суб’єктів Донецької та Запорізької областей були направлені на штучне заниження об’єкта оподаткування шляхом здійснення збору, переробки та відвантаження лому чорних металів за готівковий розрахунок, без відображення або з часткового відображення реалізації металобрухту по обліку підприємств та оформлення ряду безтоварних господарських операцій із використанням «пов’язаних» СПД та підприємств з ознаками «фіктивності».

За результатами проведених заходів направлених на руйнування злочинної схеми, співробітниками податкової міліції вилучено та накладено арешт більш ніж на 200 тон металобрухту без підтверджуючих документів, щодо його придбання та походження; вилучені готівкові кошти у сумі понад 550 тис. грн., що використовувалися у протиправній діяльності; понад 10 печаток та кліше підписів посадових осіб СПД, які задіяні у протиправній схемі ухилення від оподаткування; документи, чорнові записи, бланки документів з відбитками печаток СПД з ознаками «фіктивності»; комп’ютерна техніка, магнітні носії, що використовувалися для обліку фактичних результатів господарської діяльності та її перекручення.

ДФС надано пропозиції щодо удосконалення системи електронного адміністрування ПДВ

Система електронного адміністрування ПДВ може бути удосконалена. Відповідний законопроект (№2173а від 30.06.2015), який передбачає внесення змін до Податкового кодексу, вже зареєстрований у Верховній Раді України.

 Зміни були підготовлені за результатами засідань робочої групи, створеної при Міністерстві фінансів України за участі представників ДФС та бізнес-спільноти, а також засідань у Комітеті Верховної Ради України з питань податкової та митної політки за участі народних депутатів.

«Метою законопроекту є удосконалення системи електронного адміністрування ПДВ за пропозиціями бізнесу та виправлення помилок платників, допущених під час роботи системи в тестовому режимі», – пояснює директор Департаменту методологічної роботи з питань оподаткування ДФС Неля Привалова.

Законопроект спрямований на врегулювання низки питань. Так, зокрема, відповідно до спецрежиму оподаткування суми ПДВ сільськогосподарських товаровиробників не підлягають сплаті до бюджету, а підлягають перерахуванню на їх спеціальні рахунки. Таким суб’єктам пропонується відкриття додаткових електронних рахунків, кошти з яких автоматично перераховуватимуться на спеціальні рахунки таких платників у день їх зарахування на електронний рахунок. Це дозволить с/г товаровиробникам уникнути «заморожування» коштів, оскільки на сьогодні кошти на спеціальні рахунки таких товаровиробників перераховуються після подання податкової декларації.

Також пропонується скасувати реквізити податкової накладної, які втратили актуальність у зв’язку із запровадженням системи електронного адміністрування ПДВ, що скоротить час платникам на заповнення податкової накладної.

Система електронного адміністрування ПДВ дозволяє платникам ПДВ – покупцям отримувати податкові накладні з ЄРПН. Законопроектом пропонується закріпити право покупців відображати податковий кредит по таким податковим накладним.

Крім того, передбачається можливість складання раз на місяць зведених податкових накладних у разі здійснення постачання товарів/послуг, що має безперервний або ритмічний характер (постачання тепла газу, електроенергії, послуг зв’язку тощо). Це, у свою чергу, скоротить кількість податкових накладних та зменшить відволікання обігових коштів платників ПДВ.

Водночас для зменшення відволікання обігових коштів платників при роботі системи електронного адміністрування в повноцінному режимі пропонується продовжити з 15 до 31 календарного дня строки реєстрації податкових накладних, складених протягом трьох місяців роботи системи на постійній основі.

Для забезпечення коректного формування з 1 липня показника суми податку, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в ЄРПН, пропонується передбачити його „обнуління” та включити до нього:

- суми середньомісячного розміру сум податку, задекларованих платником до сплати до бюджету та погашених за останні 12 звітних місяців/4 квартали (т.з. „овердрафт”);

- суми помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань з податку на додану вартість станом на 01.07.2015;

- суми від’ємного значення, непогашеного станом на 01.07.2015;

- залишку коштів на електронному рахунку платника.

Це дозволить прибрати з системи електронного адміністрування ПДВ фіктивні суми податку, які були „затягнуті”  в систему платниками протягом тестового режиму та виправити помилки платників.

 «Усі зміни, викладені у законопроекті, спрямовані на покращення роботи системи електронного адміністрування ПДВ та підвищення сервісу обслуговування платників податків», – підкреслила Неля Привалова. 

 

 

 

Категория: Совет информирует | Добавил: Tata (2015 Июл 16)
Просмотров: 73 | Рейтинг: 5.0/1
Воскресенье, 2016 Дек 04, 20:25
Приветствую Вас Гость
Поиск
Курсы валют,услуги

Праздники
Праздники Украины
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0