Категории раздела
Совет информирует [468]
Новости, события [263]
Новости / уведомления об обнародовании [27]
Конкурсные торги [80]
Місцеві вибори-2015 [2]
Распоряжения поселкового головы [0]
Финансово-экономическая деятельность [14]
Наш опрос
Как Вы нашли наш сайт?
Всього відповідей: 268
Погода
Ссылки

Форма входа
Главная » Статьи » Совет информирует

Мангушская ОГНИ информирует

Землекористувачі Мангуської ОДПІ поповнили бюджети районів майже на 7,5 мільйонів гривень

Одним із джерел наповнення бюджету є плата за землю. Так, за шість місяців поточного року землекористувачі Мангуської ОДПІ сплатили до місцевих бюджетів районів 7,5 млн. грн. плати за землю. Це на 1,1 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період 2014 року.

Від власників земельних ділянок, часток (паїв) та землекористувачів – юридичних осіб отримано 8,1 млн. грн.

Звертаємо увагу власників землі і землекористувачів – юридичних осіб та громадян на своєчасність розрахунків з бюджетом, адже кошти у вигляді земельного податку та орендної плати за землю спрямовуються до бюджету місцевих громад на їх розвиток та вирішення соціально-економічних питань.

Понад 38,6 млн. грн. єдиного соціального внеску надійшло до бюджету від платників Мангуської ОДПІ

Протягом січня-червня 2015 року надходження від сплати єдиного соціального внеску склали 38570 тис.грн

Нагадуємо, звітність щодо єдиного соціального внеску суб’єкти господарювання можуть подавати засобами електронного зв’язку із застосуванням електронного підпису, на паперових носіях разом із електронною формою та, якщо у страхувальника менше п’яти осіб, то він може подати звіт у паперовому вигляді.

Для електронного звітування платника потрібно завантажити відповідну програму та отримати електронний ключ, який Державна фіскальна служба України надає безкоштовно. Звітність в електронному вигляді потрібно надсилати на єдину адресу Інформаційного порталу Державної фіскальної служби України.

Нові марки акцизного збору

З 1 липня 2015 року запроваджено марки  акцизного податку нового зразка для алкогольних напоїв і тютюнових виробів вітчизняного та імпортного виробництва. При цьому, вже закуплені марки попереднього зразка застосовуються у виробництві алкогольних напоїв та тютюнових виробів до їх повного використання, а марковані такими марками алкогольні напої та тютюнові вироби знаходяться до їх повної реалізації в межах терміну придатності для споживання.

Вищезазначені зміни в законодавстві зумовлені прийняттям  Кабінетом Міністрів України постанови №296 від 14.05.2015р. «Деякі питання запровадження марок акцизного податку нового зразка для алкогольних напоїв і тютюнових виробів».

ДФС Донеччини: майже 700 осіб пройшли перевірку кандидатів на посади

За січень – червень 2015 року співробітниками управління власної безпеки ГУ ДФС у Донецькій області проведено 30 службових розслідувань та перевірок, за результатами яких 28 осіб притягнуто до дисциплінарної відповідальності; винесено 6 офіційних застережень про недопущення протиправної поведінки.

Серед працівників податкових і митних органів Донецької області проводилась попереджувально – профілактична робота, направлена на запобігання корупційних проявів у сфери службової діяльності. Так, за січень – червень 2015 року проведено 437 профілактичних заходів (бесід, лекцій, виступів) в колективах.

Протягом січня – червня 2015 року за результатами перевірки інформації, отриманої працівниками управління, 8 матеріалів було спрямовано до прокуратури Донецької області для прийняття процесуального рішення. За результатами розгляду яких, було відкрито 3 кримінальних провадження за фактами вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ст. 362, 365, 367 КК України.

З метою недопущення призначення осіб, які не відповідають вимогам діючого законодавства та в подальшому можуть скомпрометувати діяльність ГУ ДФС у Донецькій області, проведено 684 перевірки кандидатів на посади державних службовців до органів відомства, 2-м кандидатам відмовлено в призначенні на посаду.

Особливості функціонування системи електронного адміністрування ПДВ у звичайному режимі

З 00.00 годин 1 липня 2015 року система електронного адміністрування ПДВ запрацювала в звичайному режимі.

З цієї дати реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) здійснюється виключно на суму податку, обраховану по формулі, визначеною пунктом 2001.3 статті 2001 Кодексу (далі – реєстраційна сума).

Таким чином, з 1 липня 2015 року при реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування в ЄРПН відбувається перевірка наявності у платника, який здійснює таку реєстрацію, достатньої реєстраційної суми. Тобто для отримання можливості зареєструвати в ЄРПН податкову накладну або розрахунок коригування реєстраційна сума платника податку повинна бути більшою або дорівнювати сумі ПДВ, зазначеній у вказаних документах.

Якщо така реєстраційна сума є меншою ніж сума ПДВ, зазначена у податковій накладній або розрахунку коригування, у реєстрації вказаних податкової накладної або розрахунку коригування буде відмовлено.

У такому випадку (в тому числі якщо реєстрацій сума має від’ємне значення) з метою отримання можливості зареєструвати податкову накладну або розрахунок коригування в ЄРПН платнику потрібно збільшити свою реєстраційну суму. Таке збільшення може бути здійснено за рахунок:

отриманих податкових накладних та розрахунків коригуванні (які передбачають збільшення суми компенсації вартості поставлених товарів/послуг), складених на такого платника та зареєстрованих в ЄРПН;

сплати ПДВ на митниці під час розмитнення товарів;

поповнення рахунку платника в системі електронного адміністрування ПДВ, відкритого платнику у Держказначействі (електронний рахунок).

Повідомлення про прийняття працівника на роботу

Державна фіскальна служба України повідомляє про набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року №413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу», яку опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» №115 (27.06.2015) (далі – Постанова № 413).

Відповідно до норм Постанови № 413 повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску, за формою згідно з додатком, до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.

Додатково повідомляємо, що повідомлення про прийняття працівника на роботу надані до територіальних органів Державної фіскальної служби не за місцем обліку роботодавця або не за встановленою формою вважаються такими що не подавалися.

В системі електронного адміністрування ПДВ вже зареєстровано 3,4 млн. податкових накладних

ДФС України з урахуванням сплати ПДВ за травень місяць в СЕА оновлено показник «сума середньомісячного розміру сум податку, задекларованих платником до сплати податку до бюджету та погашених за останні 12 звітних (податкових) місяців».

Система електронного адміністрування ПДВ працює  в режимі 24/7/365 без перерв на святкові та вихідні дні. 

Нагадуємо, що система електронного адміністрування ПДВ відповідно до законодавства з 1 липня працює в звичайному режимі. 

 

Категория: Совет информирует | Добавил: Tata (2015 Лип 16)
Просмотров: 302 | Рейтинг: 5.0/1
П`ятниця, 2024 Кві 26, 14:14
Приветствую Вас Гость
Поиск
Курсы валют,услуги

Праздники
Праздники Украины
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0