Категории раздела
Совет информирует [468]
Новости, события [263]
Новости / уведомления об обнародовании [27]
Конкурсные торги [80]
Місцеві вибори-2015 [2]
Распоряжения поселкового головы [0]
Финансово-экономическая деятельность [14]
Наш опрос
Как Вы нашли наш сайт?
Всього відповідей: 268
Погода
Ссылки

Форма входа
Главная » Статьи » Совет информирует

Мангушская ОГНИ информирует

Правильне визначення об’єктів нежитлової нерухомості

             З метою забезпечення правильного обрахунку податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки Мангуська ОДПІ доводить до відома платників перелік об’єктів оподаткування, які відносяться до  нежитлової нерухомості, визначені статтею 14 Податкового кодексу України:

– будівлі готельні – готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку;

 – будівлі офісні – будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей;

– будівлі торговельні – торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;

– гаражі – гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;

– будівлі промислові та склади;

– будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки);

– господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо;

– інші будівлі.

Зініціюйте податковий компроміс

        Мангуська ОДПІ звертає увагу суб'єктів господарювання на те, що до граничного терміну подачі платниками уточнюючих розрахунків або заяв з метою застосування податкового компромісу залишився 31 календарний день.

        Податковий компроміс – режим звільнення від юридичної відповідальності платників податків за заниження податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств або податку на додану вартість за будь-які податкові періоди до 1 квітня 2014 року. Податкові зобов’язання суб’єкту господарювання доведеться сплатити до бюджету у розмірі 5 відсотків від суми заниження податкового зобов’язання. Інша частина 95 відсотків вважається погашеною за наслідками досягнення податкового компромісу. При цьому штрафні санкції до платника податків не застосовуються, а пеня відповідно не нараховується.

Щодо оподаткування військовим збором валютно-обмінних операцій

        16 березня 2015 року в Комітеті ВРУ з питань податкової та митної політики відбулася нарада за участю народних депутатів України, представників Міністерства фінансів, Державної фіскальної служби, Незалежної асоціації банків України, бізнесу та громадськості. Під час наради обговорювалися актуальні питання внесення змін до Податкового Кодексу, зокрема, щодо вилучення з-під об’єкту оподаткування військовим збором доходів фізичних осіб від операцій з валютними цінностями, у тому числі й операцій з обміну національної та іноземної валюти громадянами, оскільки такі операції не є об’єктом оподаткування ПДФО.

          За результатами обговорення учасники наради дійшли спільного висновку щодо необхідності внесення таких змін до Податкового кодексу України найближчим часом.

Щодо заповнення платниками податків окремих реквізитів платіжного доручення у разі перерахування коштів з власного поточного рахунку на електронний рахунок у системі електронного адміністрування податку на додану вартість

        Відповідно до пункту 2 статті 2001 Податкового кодексу України платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

        Рахунок у системі електронного адміністрування податку (далі - електронний рахунок) - рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який таким платником перераховуються кошти з власного поточного рахунка у сумі, необхідній для досягнення розміру суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), а також у сумі, необхідній для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов'язань.  Кошти з такого рахунка підлягають перерахуванню до бюджету та/або на спеціальний рахунок.

      Казначейство відповідно до вимог статті 69 Податкового кодексу України надсилає ДФС повідомлення про відкриття електронного рахунка платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня його відкриття.

      Після надходження такого повідомлення ДФС інформує платника податку про реквізити його електронного рахунка.

      У зв’язку із надходженням численних звернень платників податків щодо заповнення реквізитів отримувача у платіжних дорученнях у разі перерахування коштів з власного поточного рахунку на електронний рахунок у системі електронного адміністрування податку на додану вартість повідомляємо, що:

у полі «Отримувач» необхідно заповнювати назву платника;

у полі  «Код» необхідно заповнювати код за ЄДРПОУ платника;

у полі «Банк отримувача» необхідно заповнювати «Казначейство України (ел. адм. подат.)»;

у полі «Код банку» необхідно заповнювати «899998»;

у полі «№ рахунку» необхідно заповнювати номер рахунку, вказаний в електронному повідомленні або отриманий в Центрі обслуговування платників за основним місцем обліку.

        Крім того, зазначаємо, що поле «Призначення платежу» такого платіжного доручення необхідно заповняти згідно з вимогами щодо заповнення реквізитів розрахункових документів, викладених у додатку 8 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої  Постановою Національного банку України №22 від 21.01.2004 (із змінами).

Військовий збір: зміни в порядку сплати з 13 березня 2015 року

       Законом України від 02 березня 2015 року № 211-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України», який набере чинності 13 березня 2015 року (опубліковано в газеті «Голос України» від 12.03.2015 № 44), внесено зміни до порядку сплати військового збору, а саме відповідно до підпункту 1.7 пункту 16.1 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України (далі - ПКУ), будуть звільнятися від оподаткування збором доходи, що згідно з розділом IV цього Кодексу не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб (не підлягають оподаткуванню, оподатковуються за нульовою ставкою), крім доходів, зазначених у підпунктах 165.1.2, 165.1.18, 165.1.25, 165.1.51, 165.1.52 пункту 165.1 статті 165 цього Кодексу.

      До доходів, які не будуть звільнятися від оподаткування військовим збором, належать:

– сума доходів, отриманих платником податку у вигляді процентів, що нараховані на цінні папери, емітовані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну фінансову політику, та на боргові зобов'язання Національного банку України (підпункт 165.1.2 пункту 165.1 статті 165 ПКУ);

– дивіденди, які нараховуються на користь платника податку у вигляді акцій (часток, паїв), емітованих юридичною особою - резидентом, що нараховує такі дивіденди, за умови, що таке нарахування жодним чином не змінює пропорцій (часток) участі всіх акціонерів (власників) у статутному фонді емітента, та в результаті якого збільшується статутний фонд емітента на сукупну номінальну вартість нарахованих дивідендів (підпункт 165.1.18 пункту 165.1 статті 165 ПКУ);

– сума доходу, отримана платником податку за здані (продані) ним вторинну сировину, побутові відходи, брухт кольорових металів, включаючи використані (виснажені) акумулятори електричні свинцево-кислотні (код 8548 10 21 00 згідно з УКТ ЗЕД), залишки та брухт електричних акумуляторів із вмістом свинцю (код 8548 10 91 00 згідно з УКТ ЗЕД), та брухт дорогоцінних металів, проданий Національному банку України (підпункт 165.1.25 пункту 165.1 статті 165 ПКУ);

– доходи від операцій з валютними цінностями (крім цінних паперів), пов'язаних з переходом права власності на такі валютні цінності, за виключенням доходів, оподаткування яких прямо передбачено іншими нормами цього розділу (підпункт 165.1.51 пункту 165.1 статті 165 ПКУ);

– інвестиційний прибуток від операцій з борговими зобов'язаннями Національного банку України та казначейськими зобов'язаннями України, емітованими центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну фінансову політику, у тому числі від зміни курсу іноземної валюти (підпункт 165.1.52. пункту 165.1 статті 165 ПКУ).

До уваги спрощенців третьої групи!

       До Реєстру платників єдиного податку вноситься інформація про види господарської діяльності незалежно від групи платників єдиного податку (відповідно до підпункту 8 пункту 299.7 статті 299 Податкового кодексу України).

        Разом з цим, Державною фіскальною службою України роз’яснено, що фізичні особи - підприємці-платники єдиного податку третьої групи, які були зареєстровані та внесені до реєстру платників єдиного податку до 31 грудня 2014 року, не зобов’язані подавати заяву щодо внесення до реєстру платників єдиного податку відомостей про види господарської діяльності.

         Інформацію в Реєстрі стосовно ставки єдиного податку, групи та видів господарської діяльності для платників третьої групи буде приведено у відповідність до норм Податкового кодексу України централізовано в автоматичному режимі.

 

Начало формы

Конец формы

Легалізація зайнятості населення та заробітної плати – головне питання сьогодення

       Днями, під керівництвом першого заступника начальника Мангуської ОДПІ Тетяни Дегерменджи проведено черговий сеанс телефонної «гарячої лінії» з питань легалізації заробітної плати.

       Легальна зайнятість забезпечує громадянам України соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі втрати працездатності, безробіття, а також у старості та в інших випадках, передбачених законодавством. На жаль, трапляються непоодинокі випадки, коли наймані працівники працюють без законодавчого врегульованих трудових відносин, і як наслідок - не забезпечені соціальним захистом своїх трудових прав. Це стосується, в першу чергу, підприємств малого бізнесу та фізичних осіб-підприємців, які користуючись скрутним становищем громадян, використовують так названі «тіньові» робочі місця без забезпечення соціальних гарантій найманих працівників та сплати відповідних податків.

        «Схеми мінімізації керівниками деяких підприємств витрат на оплату праці позбавляють найманих працівників гарантованого державою права на гідне життя, соціальний захист, не сприяють збільшенню надходжень до бюджету та не дають можливості місцевим територіальним громадам в повній мірі реалізувати заплановані заходи» - зазначає перший заступник начальника Мангуської ОДПІ Тетяна Дегерменджи.

        Телефонуючих проінформовано щодо поточних змін у податковому законодавстві, законодавстві з єдиного соціального внеску і вимогах закону про реформування загальнообов'язкового страхування та легалізації фонду оплати праці. Зокрема, про зміни у системі штрафних санкцій за порушення трудового законодавства та законодавства про оплату праці з 1 січня 2015 року. Було звернуто увагу на розмір фінансової відповідальності за допуск працівника до роботи без оформлення трудових відносин (штраф у розмірі 30 мінімальних зарплат), при цьому розмір адміністративної відповідальності становить від 500 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (8500-17000 грн).

         Нагадаємо, що внесеними з 01.01.2015р. змінами до Кодексу законів про працю України, «працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України».

 

Категория: Совет информирует | Добавил: Tata (2015 Бер 19)
Просмотров: 380 | Рейтинг: 5.0/1
П`ятниця, 2024 Бер 29, 16:24
Приветствую Вас Гость
Поиск
Курсы валют,услуги

Праздники
Праздники Украины
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0