Мангушская ОГНИ информирует - Совет информирует - Совет информирует - Сайт Мангушского поселкового совета
Категории раздела
Совет информирует [251]
Новости, события [161]
Новости / уведомления об обнародовании [16]
Конкурсные торги [80]
Місцеві вибори-2015 [2]
Наш опрос
Как Вы нашли наш сайт?
Всего ответов: 189
Погода
Ссылки

Форма входа
Главная » Статьи » Совет информирует

Мангушская ОГНИ информирует

Новації у застосуванні реєстраторів розрахункових операцій

       Мангуська ОДПІ повідомляє, що Законом України від 28 грудня 2014 року №71-VII внесено зміни до Податкового кодексу України і, зокрема, до Закону України від 6 липня 1995 року №265-95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг». Метою внесення змін є вдосконалення механізму їх застосування та запобігання можливим порушенням з боку суб’єктів господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки за товари чи послуги.

         Ключовою новацією є те, що фізичні особи – підприємці платники єдиного податку другої і третьої груп при здійсненні діяльності на ринках та при продажу товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі, а також платники єдиного податку першої групи не застосовують реєстратори розрахункових операцій. У всіх інших випадках фізичні особи – підприємці платники єдиного податку другої і третьої груп зобов’язані застосовувати РРО. При цьому зазначені зміни для платників єдиного податку третьої групи вступають в силу з 1 липня 2015 року, а для платників єдиного податку другої групи – з 1 січня 2016 року.

         Змінами, внесеними до Закону №265, передбачено обов’язкове застосування реєстраторів розрахункових операцій та розрахункових квитанцій при наданні послуг підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, крім підприємств торгівлі та громадського харчування, у разі проведення розрахунків у касах цих підприємств, установ і організацій з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних і завірених печаткою у встановленому порядку.

         Звертаємо увагу, що суб’єкти господарювання при продажу товарів чи наданні послуг, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, повинні застосовувати РРО та видавати покупцю розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції. Такі зміни викликані значним поширенням продажу товарів та надання послуг,  замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, необхідністю захисту прав споживачів у разі отримання недоброякісного товару чи послуги і створення можливості звернення до судових органів для захисту прав та унеможливленням обігу контрафактних та контрабандних товарів.

         Також  зазначеними змінами розширено сферу застосування РРО підприємствами, які надають послуги, а саме: перукарні, салони краси, спортивні клуби, хімчистки, сервісні центри з ремонту побутової техніки тощо.

           Крім того, РРО мають застосовуватись при здійсненні операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, а також операцій комерційних агентів банків з приймання готівки для подальшого її переказу, в тому числі із застосуванням програмно-технічних комплексів самообслуговування. Тобто, з 1 січня 2015 року суб’єкти господарювання при використанні програмно-технічних комплексів самообслуговування повинні забезпечити видачу покупцеві розрахункового документу встановленої форми (фіскального чеку).

         Також повідомляємо, що з 1 січня 2015 року дозволяється первинна реєстрація лише реєстраторів розрахункових операцій, які створюють контрольну стрічку в електронній формі, та електронних таксометрів, автоматів з продажу товарів (послуг), реєстраторів розрахункових операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.

         Дозволяється до 1 січня 2016 року використання електронних контрольно-касових апаратів, введених в експлуатацію до 1 січня 2015 року, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді та подають до органів ДФС України по дротових або бездротових каналах зв’язку тільки інформацію про обсяг розрахункових операцій, виконаних у готівковій та/або безготівковій формі, яка міститься в їх фіскальній пам’яті, і

Для торгівлі слабоалкогольними напоями теж потрібна ліцензія

       Звертаємо увагу, що відповідно до вимог законодавства роздрібна торгівля алкогольними напоями (окрім столових вин) може здійснюватись суб'єктами господарювання усіх форм власності, у тому числі їх виробниками, виключно за наявності відповідної ліцензії.

       До слабоалкогольних напоїв згідно Закону України від 19 грудня 1995 року N 481/95 - ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" належать алкогольні напої з вмістом етилового спирту від 1,2 до 8,5 відсотка об'ємних одиниць та екстрактивних речовин не більш як 14,0 г на 100 см 3, які виготовлені на основі водно-спиртової суміші з використанням інгредієнтів, напівфабрикатів та консервантів, насичені чи ненасичені діоксидом вуглецю.

        Отже підприємець-продавець таких слабоалкогольних напоїв як "Джин-тонік", "Ром-кола", "Бренді-кола", "Лонгер" та інших напоїв обов'язково повинен мати ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями.

         Для отримання ліцензії підприємці мають надати:

- документ, що посвідчує особу;

- заяву;

- платіжне доручення з відміткою банку;

- довідку органу доходів і зборів про реєстрацію електронних контрольно-касових апаратів (книг обліку розрахункових операцій), що знаходяться у місці торгівлі;

- довіреність.

          Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі, а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, - 500 гривень на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), на кожний окремий, зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі.

        Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю сидром та перрі (без додання спирту) становить 780 гривень на кожне місце торгівлі незалежно від його територіального розташування.

       Для місць торгівлі, які розташовані за межами території міст обласного підпорядкування і міст Києва та Севастополя на відстані до 50 км та які мають торговельні зали площею понад 500 кв. м, плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі.

        За бажанням суб'єкта господарювання плата за ліцензію вноситься або відразу, або щоквартально (2000 гривень за квартал).

З отриманого доходу підприємці повинні сплачувати військовий збір

       Фізичні особи – підприємці, крім тих, що обрали спрощену систему, за результатами звітного податкового року самостійно розраховують суму військового збору у розмірі 1,5 відсотка чистого оподатковуваного доходу, відображають в річній податковій декларації та сплачують у терміни, передбачені для сплати податку на доходи фізичних осіб за відповідний період.

         Фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, за результатами звітного податкового року самостійно розраховують суму військового збору в розмірі 1,5 відсотка сукупного чистого доходу, відображають у річній податковій декларації та сплачують у терміни, передбачені для сплати податку на доходи фізичних осіб за відповідний період.

         Наголошуємо, що першим звітним податковим періодом для нарахування військового збору з доходів фізичних осіб – підприємців та фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, є 2015 рік.

Затверджені нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису

       Державною фіскальною службою України затверджено нову редакцію Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС та нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису, що набудуть чинності 2 березня 2015 року.

        Форми за попереднім зразком приймаються віддаленими пунктами реєстрації користувачів Акредитованого центру до 2 березня 2015 року. Нові форми реєстраційних документів можна завантажити за посиланням http://acskidd.gov.ua/r_kor.  

       Також повідомляємо, що у зв`язку з реорганізацією Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів та створенням Інформаційно-довідкового департаменту ДФС,  змінено найменування Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів на Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС та пройдено процедуру акредитації.

Затверджено форму звіту з військового збору

         Наказом Мінфіну України від 13.01.2015 № 4 затверджено нову форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма N 1ДФ), яка передбачає відображення не тільки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а й інформацію щодо оподаткування процентів, виграшів (призів) у лотерею та військового збору.Оскільки даний наказ набирає чинності з 01.04.2015р., то перший раз розрахунок подається за I квартал 2015 року. 

Категория: Совет информирует | Добавил: Tata (2015 Фев 26)
Просмотров: 82 | Рейтинг: 5.0/1
Суббота, 2016 Дек 03, 00:18
Приветствую Вас Гость
Поиск
Курсы валют,услуги

Праздники
Праздники Украины
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0