Категории раздела
Совет информирует [468]
Новости, события [263]
Новости / уведомления об обнародовании [27]
Конкурсные торги [80]
Місцеві вибори-2015 [2]
Распоряжения поселкового головы [0]
Финансово-экономическая деятельность [14]
Наш опрос
Как Вы нашли наш сайт?
Всього відповідей: 268
Погода
Ссылки

Форма входа
Главная » Статьи » Совет информирует

Мангушская ОГНИ информирует

Про електронний цифровий підпис

         Мангуська ОДПІ нагадує про переваги застосування телекомунікаційного зв’язку та закликає платників податків подавати звітність в електронному вигляді . Відповідно до Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 №233 «Про подання електронної податкової звітності» платник податку може надіслати до органу доходів і зборів засобами телекомунікаційного зв’язку податкові документи в електронному вигляді, після того як з органом доходів і зборів укладено договір про визнання електронних документів, а також органу доходів і зборів надано посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів.  

Для цього платнику потрібно звернутися до податкової за місцем реєстрації та подати:

фізичним особам та ФОП- заповнену та підписану Реєстраційну картку (отримується у органі Міндоходів); копію паспорту; копію облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).

 юридичним особам- заповнену та підписану Реєстраційну картку (отримується у органі Міндоходів); оригінал статуту (положення про установу, філію); документи, що підтверджують повноваження керівника заявника; документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника; копії паспортів заявника та підписувачів; копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера).

        У випадку коли у платника податків змінюються облікові дані (змінюються посадові особи, податкова адреса, у тому числі у межах одного адміністративного району тощо), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір про визнання електронних документів.
        Якщо договір про визнання електронних документів укладається в електронній формі, то електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП) платника податків та його посадових осіб  імпортуються в базу сертифікатів разом з договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового ЕЦП зазначений договір необхідно переукласти.

 


 

Категория: Совет информирует | Добавил: Tata (2014 Чер 05)
Просмотров: 318 | Рейтинг: 0.0/0
Вівторок, 2024 Кві 23, 14:53
Приветствую Вас Гость
Поиск
Курсы валют,услуги

Праздники
Праздники Украины
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0