Категории раздела
Совет информирует [468]
Новости, события [263]
Новости / уведомления об обнародовании [27]
Конкурсные торги [80]
Місцеві вибори-2015 [2]
Распоряжения поселкового головы [0]
Финансово-экономическая деятельность [14]
Наш опрос
Как Вы нашли наш сайт?
Всього відповідей: 268
Погода
Ссылки

Форма входа
Главная » Статьи » Совет информирует

Мангушская ОГНИ информирует

      Адміністративна відповідальність за торгівлю у невстановлених місцях

      Міндоходів України повідомлено, що згідно зі ст. 160 Кодексу України про адміністративні правопорушення за торгівлю у містах з рук на вулицях, площах, у дворах, під”їздах, скверах та в інших невстановлених місцях передбачено відповідальність у вигляді штрафу від 17 до 119 грн. з конфіскацією предметів торгівлі або без такої; за торгівлю з рук у невстановлених місцях промисловими товарами – від 102 до 255 грн. з конфіскацією предметів торгівлі. Заходи щодо контролю за дотриманням вимог законодавства України суб”єктами господарювання, в тому числі у сфері готівкового обігу, вживаються Міндоходів України в межах визначених повноважень.

                                                                  Своєчасно сплачуємо податки                    

        Своєчасно та в повному обсязі сплачуйте узгодженні суми податкового зобов’язання, відповідно до вимог чинного  законодавства в установлені строки.        
        Платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації.

        Якщо останній день строку сплати суми податкового зобов’язання припадає на вихідний або святковий день, то сплатити необхідно раніше. Нагадуємо, що термін сплати податків і зборів, у такому випадку, не переноситься.   Відповідна норма визначена п.49.18 ст.49 та п.57.1 ст. 57 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями.

       Не забуваєте про свій громадський обов’язок і сумлінно сплачуєте податки, дозволяючи державі системно, без будь яких збоїв, проводити державну політику щодо виплати пенсій, стипендій, соціальної допомоги,

 Більше 5 тисяч підприємств Донецького краю підвищили рівень заробітної плати    

Такі зміни сприяли значному збільшенню бюджету. Додатково було отримано майже 8 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 25,6 млн. грн. єдиного соціального внеску. Позитивні тенденції, в свою чергу відбилися, на забезпеченні пенсій, соціальних виплат, утриманні інфраструктури органів місцевого самоврядування.

У регіоні триває робота щодо збільшення рівня заробітної плати. Ця сфера найбільш вразлива щодо ухиленню від оподаткування та порушення законодавства шляхом видачі грошових коштів «в конверті» або в розмірах невідповідних встановленим мінімуму. Про це свідчать багаточисельні звернення громадян зі скаргами на працедавців, які порушують їх права. З початку року на адресу ГУ Міндоходів в Донецькій області надійшло 135 таких звернень.

«Однією з основних цілей нашого відомства є стабільне виконання бюджетних призначень за рахунок добровільності сплати податків та боротьби з неофіційною економікою», - зазначив начальник ГУ Міндоходів у Донецькій області Вадим Бондаренко.

                                                  На Донеччині 100% РРО оснащені електронною стрічкою                    

Сьогодні в області зареєстровано майже 14,5 тисяч касових апаратів. В кожен з них вбудований сучасний модем,  що забезпечує надходження інформації в електронному вигляді до спеціального серверу Міндоходів.

З 1 січня 2014 року за неподання звітності будуть застосовуватись штрафні санкції.

Нагадуємо, що починаючи з 2013 року користувачі касової техніки повинні надавати інформацію до Системи зберігання і збору даних від РРО Міндоходів. Саме з цією метою впроваджено електронні стрічки, на яких формуються копії розрахункових документів і фіскальних звітів.

Начальник ГУ Міндоходів у Донецькій області Вадим Бондаренко  зазначає: «Для  комфортного переходу до застосування електронних сервісів, зокрема під час переоснащення касової техніки, платники можуть користуватися Державним реєстром розрахункових операцій. Такі касові апарати відповідають сучасним вимогам та забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів доходів і зборів у цифровому вигляді. Адже ця інновація є складовою ефективної моделі надання послуг громадянам та бізнесу».

 З повним переліком РРО, включених до Державного реєстру, можна ознайомитися на веб-порталі Міндоходів http://minrd.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/94957.html.

                                                     Новий реєстр виданих та отриманих податкових накладних               

       З 01.01.2014 р. набере чинності наказ Міндоходів України, яким затверджено форму реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Порядок його ведення. Нагадуємо, що ведення реєстру за затвердженою формою платники ПДВ здійснюють починаючи з 01.01.2014 р. При цьому подання ними органам доходів і зборів копій записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді за грудень 2013 р. (останній день подання — 20 січня 2014 р.) здійснюється за формою, затвердженою наказом Мінфіну України від 17.12.2012 р. № 1340.

Одночасно Мінфіном України визнано таким, що втратить чинність, власний наказ від 17.12.2012 р. № 1340

 Платники податків позитивно оцінюють створення Міндоходів та активно використовують його сервіси                      

          Більшість платників податків позитивно оцінюють створення Міністерства доходів і зборів. Про це свідчать результати соціологічного дослідження, проведеного Researching and Branding Group у грудні 2013 року. 

          За даними опитування, об’єднання податкової та митної служб у Міністерство доходів і зборів сьогодні позитивно сприймають 58,9% платників податків. При цьому за останні півроку значно (з 44,1% до 60,4%) зросла кількість позитивних оцінок щодо створення Міндоходів з боку експортерів та імпортерів. Проти зворотної реорганізації Міндоходів виступає абсолютна більшість підприємців – 54,6%. 

          Згідно із дослідженням, підприємці віддають переваги дистанційному спілкуванню із Міністерством та онлайн-формату подачі звітності. Так, порівняно з травнем 2013 року, можливості митного декларування в електронному вигляді використовують більше на 6,4% суб’єктів ЗЕД - 82,5%, а податкову звітність в електронному вигляді подають майже 92% платників податків, що на  7,4% більше, ніж в травні. 

          Найбільш популярними сервісами для платників залишаються «Електронна звітність» (90,2%), «Єдина база податкових знань» (82,0%) та «Реєстр платників ПДВ» (79,3%). За півроку значно зріс рівень задоволеності суб’єктів підприємницької діяльності такими електронними та інформаційними сервісами податкової служби, як гаряча лінія «Пульс» та «Єдина база податкових знань». Підприємці звертають увагу на підвищення якості інформаційних матеріалів та доступності інформації, що надається Міндоходів.    

         У питанні сервісного обслуговування робота співробітників Міністерства стала задовольняти платників податків значно більше, ніж півроку тому. В середньому на 15% зросла частка позитивних оцінок за такими аспектами роботи як професіоналізм, компетентність, надання інформації про послуги, орієнтованість на вирішення проблем платника. 

        Співробітники Міндоходів значно покращили свої показники за повнотою надання інформації (з 49,1% до 68,5%) та доступністю її викладу (з 45,3% до 61,5%). Більше ніж на 13% зріс рівень задоволеності платників ввічливістю співробітників органів Міністерства доходів і зборів України.

Платникам про ЄСВ

          Єдиний внесок встановлюється у відсотках від суми нарахованої заробітної плати у розмірах відповідно до Закону «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». 
        Страхувальники, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами, зобов'язані формувати та подавати до органів доходів і зборів звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду. 
        Нараховані за відповідний календарний місяць суми єдиного внеску сплачуються платниками не пізніше 20 числа наступного місяця. Платники під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) одночасно з видачею зазначених сум зобов'язані сплачувати нарахований на ці виплати єдиний внесок у розмірі, встановленому для відповідних платників. Кошти перераховуються одночасно з отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці. При поданні звітності в електронному вигляді потрібно користуватися цифровим підписом.
Для його отримання потрібно звернутися до податкової за місцем реєстрації.

 Особливості сплати підприємствами авансових внесків у разі зміни системи оподаткування

       Якщо платник податку на прибуток, що сплачує авансові внески, переходить на спрощену систему оподаткування всередині звітного року, він звільняється від сплати авансових внесків починаючи з першого місяця кварталу, у якому він переходить на спрощену систему оподаткування.

          При цьому такий платник у встановлені терміни подає податкову декларацію з податку на прибуток за звітний квартал, що передує кварталу, з якого він переходить на спрощену систему оподаткування. Тобто, якщо платник перейшов на спрощену систему оподаткування у ІІІ кварталі, то звітна декларація  подається протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу. У такій декларації платник зменшує суму податкових зобов’язань на суму сплачених у звітному періоді авансових внесків.

          Особливості сплати підприємствами авансових внесків у разі зміни системи оподаткування, а також інші актуальні питання висвітлені в Узагальнюючій податковій консультації з окремих питань щодо сплати щомісячних авансових внесків з податку на прибуток, затвердженій наказом Міндоходів України від 22 листопада 2013 року № 698.

 Майже 3,4 млрд. грн. спрямовано на оздоровлення довкілля

       З початку року до спеціального фонду зведеного бюджету надійшло майже 3,4 млрд. грн. екологічного податку. Порівняно з минулим роком надходження податку зросли майже на 30 відсотків. За аналогічний період минулого року на оздоровлення довкілля було сплачено майже 2,6 млрд. гривень. 

      До спеціального фонду державного бюджету надійшло понад 2 млрд. грн. податку, що перевищує минулорічний показник на 76,8 відсотків. 

         За словами фахівців Міндоходів, на зростання надходжень вплинуло розширення кола платників екоподатку. Так, відповідно до законодавства, з 1 вересня поточного року платниками цього податку стали громадяни, які здійснюють ввезення, виробництво та придбання транспортних засобів та кузовів до них, які в подальшому підлягають утилізації. 

          Загалом, за статистикою Міндоходів, у 2013 році екологічний податок в Україні сплачують 85,3 тис. платників. 

      Нагадаємо, що екологічний податок є основним джерелом фінансування заходів, спрямованих на захист навколишнього середовища та раціональне використання природних ресурсів. Розподіл цих коштів здійснює Держказначейство відповідно до законодавства. 

          У поточному році екоподаток зараховується у таких пропорціях: до спеціального фонду державного бюджету – 53 відсотка та до спеціального фонду місцевих бюджетів – 47 відсотків.

Працівники Міндоходів знищили контрафактних сигарет на більш ніж 6 млн. гривень

        У поточному році працівники Міністерства доходів і зборів України провели серію знищень тютюнового контрафакту. Майже 650 тис. пачок сигарет, вилучених оперативниками Міндоходів з незаконного обігу, були знищені відповідно до рішень судів. Загальна сума вже неіснуючого контрафакту склала понад 6 млн. грн.

           Рекордсменом зі знищення небезпечного товару стала Одещина – 440 тис. пачок сигарет сумнівної якості вже не потраплять до споживачів. Дещо менша кількість знищених сигарет на Волині – близько 150 тис. пачок, а на Запоріжжі – 60 тис. пачок. 

            Загалом, протягом 2013 року зусиллями оперативників Міндоходів з незаконного обігу вилучено підакцизних товарів на загальну суму 370 млн. грн., з яких понад 12 млн. пачок тютюнових виробів на суму понад 110 млн. грн. Знешкоджено 153 підпільних цехи з виробництва фальсифікованої продукції. 

            Нагадаємо, що відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Про Порядок обігу, зберігання, оцінки конфіскованого та іншого майна, що переходіть у власність державі, і розпорядження ним» вилучена контрафактна тютюнова продукція підлягає обов’язковому знищенню.

Категория: Совет информирует | Добавил: Tata (2014 Січ 08)
Просмотров: 346 | Рейтинг: 0.0/0
Четвер, 2024 Кві 25, 02:55
Приветствую Вас Гость
Поиск
Курсы валют,услуги

Праздники
Праздники Украины
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0