Категории раздела
Совет информирует [468]
Новости, события [263]
Новости / уведомления об обнародовании [27]
Конкурсные торги [80]
Місцеві вибори-2015 [2]
Распоряжения поселкового головы [0]
Финансово-экономическая деятельность [14]
Наш опрос
Как Вы нашли наш сайт?
Всього відповідей: 268
Погода
Ссылки

Форма входа
Главная » Статьи » Совет информирует

Мангушська ОДПІ інформує

Щодо письмових звернень по фактам незаконного обігу паливно-мастильних матеріалів

Шановні громадяни!

            У вас є можливість звернутись до Головного управління ДФС у Донецькій області у письмовій формі відповідно до Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР «Про звернення громадян» та повідомити щодо фактів незаконного обігу паливно-мастильних матеріалів, скрапленого газу за адресою: 87526, Донецька область, м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької дивізії, 114.

Понад 1,5 мільйони гривень військового збору надійшло від платників Мангуської ОДПІ.

         На бюджетні рахунки, відкриті органами державного казначейства за січень – травень поточного року від платників Мангуської ОДПІ надійшло 1 мільйон 546 тисяч гривень військового збору.

         За словами Олексія Чубарова, начальника Мангуської ОДПІ,  - з моменту впровадження цього платежу з серпня минулого року по травень 2015 року середньомісячний показник внеску миргородчан  зріс з 299,2 тис. грн. у минулому році до 309,2 тис. грн. Збільшення надходжень відбулося за рахунок розширення бази оподаткування.

        Нагадаємо, що починаючи з січня 2015 року  військовим збором обкладаються зарплата та інші платежі, які оподатковуються податком на доходи фізичних осіб. Ставка залишилась на рівні 1,5% об’єкта оподаткування.

Працівники Мангуської ОДПІ виявили понад 20 трудових нелегалів

        З початку року працівники Мангуської ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області виявили 22 не облікованих найманих працівників, у результаті проведених заходів зі всіма «нелегалами» роботодавці оформили трудові договори.

        «Заходи, спрямовані на легалізацію найманої праці, - не просто джерело наповнення місцевих бюджетів. Це перш за все - долі людей, відновлення соціальних гарантів і прав найманих працівників», - наголосив очільник відомства Олексій Чубаров.

        Нагадуємо: ст. 265 Кодексу законів про працю України передбачена відповідальність за порушення законодавства про працю. Зокрема, юридичні та фізичні особи-підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі не оформлення чи неналежного оформлення трудового договору, порушення встановлених строків виплати заробітної плати та інших виплат, недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці тощо.

       Розміри штрафів за дані правопорушення коливаються від однієї мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, до тридцяти мінімальних заробітних плат за кожного працівника, щодо якого скоєно відповідне порушення (від 1 218 до 36 540 гривень). 

Чи потрібно до звіту щодо сум нарахованого ЄВ подавати таблиці, які не містять відомостей

      Відповідно до п. 8 розд. ІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 (далі – Порядок № 435), звіт страхувальником повинен подаватися в повному обсязі. Звіт, складений з порушенням вимог Порядку № 454, у тому числі без обов’язкових реквізитів, передбачених п. 6 розд. ІІ Порядку № 435, та поданий без всіх необхідних таблиць, не вважається звітом і вважається таким, що не подавався.

        Згідно з п. 2 Порядку № 435 Звіт формується страхувальником або відповідальною особою страхувальника та включає таблиці, наведені у додатках 4 - 7 до цього Порядку.

        При формуванні Звіту страхувальником або відповідальною особою страхувальника, визначеними у пунктах 1, 2, 4 розділу III цього Порядку, зазначається тип форми.

       В переліку таблиць звіту на титульному аркуші у додатках 4 - 7 до Порядку № 435 навпроти таблиць, які не подаються до фіскальних органів проставляються прочерки у Звітах на паперових носіях та поле залишається незаповненим - в електронній формі.

       При цьому, таблиці, які не містять відомостей (не заповнюються страхувальником взагалі) не подаються до фіскальних органів.

Як заповнюється у звіті щодо сум нарахованого ЄВ на паперовому носії графа «головний бухгалтер», якщо штатним розкладом не передбачено такої посади

         Для всіх таблиць додатка 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2015 року за № 460/26905 (далі – Порядок № 435) в реквізиті «Головний бухгалтер» для юридичних осіб - за наявності даної посади зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків (за довідкою Державної фіскальної служби України з Державного реєстру фізичних осіб), підпис та прізвище з ініціалами головного бухгалтера, а для фізичних осіб даний реквізит не заповнюється.

        Відповідно до абз. першого п.п. 48.5.1 п. 48.5 ст.48 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями податкова декларація повинна бути підписана керівником платника податків або уповноваженою особою, а також особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації до контролюючого органу. У разі ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку така податкова декларація підписується таким керівником.

        Таким чином, у разі коли штатним розкладом не передбачено посаду головного бухгалтера, а ведення бухгалтерського обліку та подання звітності здійснюється безпосередньо керівником, то така звітність на паперовому носії підписується лише у графі «керівник», а у графі «головний бухгалтер» проставляються прочерки.

Донеччина: у травні на «Пульс» надійшло 64 звернення

       За січень-травень 2015 року на антикорупційний сервіс ДФС «Пульс» від платників податків Донецької області надійшло 64 звернення.

        Найактуальнішими питаннями, з якими звертались платники Донецької області на сервіс «Пульс» були питання щодо: роботи органів ДФС – 9 (14,1%), звітності та реєстрації накладних - 51 (79,7%),  перевірок суб’єктів господарювання - 3 (4,7%) та інше – 1 (1,6%).

       Всі звернення на рівні ГУ ДФС у Донецькій області та ДПІ Донецької області  були опрацьовані, а заявники сповіщені про результати розгляду.

        Нагадаємо, що поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

 

Категория: Совет информирует | Добавил: Tata (2015 Чер 17)
Просмотров: 469 | Рейтинг: 0.0/0
Вівторок, 2024 Кві 23, 20:29
Приветствую Вас Гость
Поиск
Курсы валют,услуги

Праздники
Праздники Украины
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0